کتاب بیست کلید برای زنان

The Woman Code: 20 Powerful Keys to Unlock Your Life
کد کتاب : 113496
مترجم :
شابک : 978-6229517895
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 215
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بیست کلید برای زنان اثر سوفیا نلسون

هر زنی با راه و روش خاصی زندگی می کند. خواه متوجه شود یا نه. این نشان می دهد که این زن با دیگران و خودش چگونه رفتار می کند، چقدر از خودش انتظار دارد و تا چه حد مایل است برای رسیدن به موفقیت پیش رود. اما آیا روشی که ما با آن زندگی می‌کنیم واقعا به ما کمک می‌کند تا زندگی هدفمند و تحققی را که می‌خواهیم ایجاد کنیم؟ یا ما چیزهای عمیق تر را فدای رسیدن به چیزهای بی ارزش می کنیم؟
در این کتاب الهام بخش که با ظهور شرایط جدید اجتماعی (از جنبه ی فرهنگی گرفته تا جنبه ی اقتصادی) به روز شده است. سوفیا نلسون از زنان می خواهد که زندگی خود را با روشی قدرتمند دنبال کنند. و آنها را به سمت هدفمند بودن و رسیدن به موفقیت سوق می دهد. نلسون در این کتاب با دانشی که به دست آورد، به بانوان می گوید:
معنای واقعی “داشتن همه چیز”
چگونه بهتر از ذهن، بدن و روح خود مراقبت کنیم.
چگونه ذخایر جدید قدرت را کشف کنیم.
اهمیت گفتگوهای شجاعانه برای ایجاد روابط.
چگونه می توان به برتری حرفه ای بدون به خطر انداختن ارزش های آنها دست یافت.
چگونه می توان عشق و هدفی پایدار در زندگی فراتر از دستاوردهای آنها پیدا کرد.
چگونه می توان در خواهرخواندگی زنان حرکت کرد، (با دیگر زنان دوست بود و) به جای رقابت، همکاری ایجاد کرد.
چگونه می توان از دردهای گذشته، طرد شدن و طوفان های اجتناب ناپذیر زندگی جدا شد و شاد زندگی کرد.
بیست کلید برای زنان راهی برای زندگی کردن، گذر از چالش های زندگی، و تعامل مثبت با زنان دیگر است. این راهی برای پیگیری رویاها و عمیق ترین خواسته هایمان است. مجموعه ای جهانی و جاودانه از اصول ذهن، بدن و روح را نشان می دهد که به زنان کمک می کند تا خواسته های کار، خانه، خانواده و دوستی را متعادل کنند. کد زن نه تنها از زنان می‌خواهد که هدف خود را در زندگی خود تمرین کنند، بلکه به آنها نشان می‌دهد که چگونه این کار را به بهترین نحو انجام انجام دهند.

کتاب بیست کلید برای زنان

سوفیا نلسون
سوفیا آنجلی نلسون (زاده 5 ژانویه 1967) نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی آلمانی الاصل است.او در مونیخ آلمان به دنیا آمد و در سامردل نیوجرسی بزرگ شد و در سال 1985 از دبیرستان استرلینگ فارغ التحصیل شد. او مدرک لیسانس خود را دریافت کرد. در اقتصاد و علوم سیاسی از دانشگاه ایالتی سن دیگو، و در سال 1988 پس از شنیدن جک کمپ در جریان انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری 1988، به عنوان یک جمهوری خواه فعال سیاسی شد. او مشاور حقوقی کریستین تاد ویتمن فرماندار نیوجرسی بود و در سال 1996 برای کنگره در منطقه 1 کنگره نی...