کتاب سرسخت باش!

Do Hard Things
چرا تحمل کردن را با نیروی شگفت انگیز مقاومت اشتباه میگیریم؟
کد کتاب : 113498
مترجم :
شابک : 978-6227355321
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 278
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب سرسخت باش! اثر استیو مگنس

اگر بخواهیم خلاصه ی این کتاب رو بگویم، در اسمش خلاصه می شود: سرسخت باش!
اما چگونه سرسخت باشیم؟ اصلا سرسختی یعنی چه؟ چطور باید سرسخت باشیم؟ یکی از مفاهیمی که تا به حال ما به اشتباه در ذهنمان داریم، همین مسئله ی سرسختی است. در ذهن اکثر ما، سرسخت بودن چیزی مانند نظامیگری است. شاید در ذهنمان کسی سرسخت است که هر روز صبح خیلی زود بیدار میشود. خیلی به خودشان سحت میگیرند. همیشه سخت ترین راه ها را انتخاب میکنند.
آیا واقعا حقیقت اینطور است؟ تا به حال فکر نکرده اید که یک جای کار می لنگد؟ آیا این روش سرسختی می تواند ما را به یک زندگی شاد که هدف اصلی ماست، برساند؟ چرا اکثر اوقات روش های قدیمی سرسختی واقعا جواب نمیدهند؟ آیا سرسخت بودن مانند یک نظامی، یا مانند ورزشکاری سختکوش، ما را به اوج توانمان می رساند؟
در کتاب سرسخت باش، ابتدا تمامی دیدگاه های نادرست ما درباره ی سرسختی نام برده می شود. علت چنین تصورات اشتباهی بررسی می شود و در انتها به چیستی سرسختی و چگونگی دستیابی به آن صحبت می شود.

کتاب سرسخت باش!

استیو مگنس
استیو مگنس، کارشناس مشهور جهان در زمینه اجرا، نویسنده همکار اوج پرفورمنس و پارادوکس شور، و نویسنده علم دویدن است. او مجری مشترک دو پادکست است: پادکست معادله رشد، با برد استولبرگ، و مربیگری با Magness و مارکوس، با جان مارکوس. او برای Runner's World و Sports Illustrated نوشته است و در نیویورکر، وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، Men's Health، The Guardian، Business Insider و ESPN The Magazine حضور داشته است و در NPR نیز حضور داشته است. و CNN International مگنس به عنوان مشاور و سخنران برای ناسا، ...