کتاب به گمانم زندگی همین جا باشد

I Guess I Live Here Now
کد کتاب : 113679
مترجم :
شابک : 978-6225260269
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب به گمانم زندگی همین جا باشد اثر کلر آن

این کتاب راجب دختری به نام ملودی است.
ملودی همیشه می خواست با هویت کره ایش بیشتر آشنا شود، اما نه آن طوری که برایش پیش آمد. یک روز وقتی از مدرسه برمی گردد، از شنیدن این که والدینش تصمیم گرفته اند که بعد از شانزده سال دوری، او و مادرش نیویورک را ترک کنند و فورا پیش پدرش که در سئول زندگی می کند بروند، شوکه می شود. فرصت به قدری کم است که او به زور از دوستش خداحافظی می کند. ملودی دلخور و عصبانی است و دلش برای وطنش تنگ می شود. اما خیلی زود در خانه ای لوکس مستقر می شود و جنبه های جذاب کره را مثل مدل های متنوع لباس، غذاهای خوش مزه و کارت پول پدرش میبیند.
زندگی در سئول حیرت آور است، اما در روی یک پاشنه نمی چرخد و مشکلاتی پیش می آید. رازهای مشکل ساز خانوادگی، رفاقت هایی که کمرنگ می شوند و کم شدن شور و هیجانش بهایی است که ملودی باید برای زندگی جدیدش بپردازد. آیا ارزشش را دارد؟

کتاب به گمانم زندگی همین جا باشد

کلر آن
در سئول، کره بزرگ شد و هنوز هم آن را خانه خود می داند. او برای تحصیل در دانشگاه به نیویورک نقل مکان کرد و اکنون با همسر، دختر تازه متولد شده و سگشان دانته در شهر لانگ آیلند زندگی می کند. او درباره تجارب فرافرهنگی و سنت‌ها، ارزش‌ها و میراثی می‌نویسد که ما را شکل می‌دهد. فکر می‌کنم اکنون اینجا زندگی می‌کنم اولین رمان اوست.