کتاب برندسازی شخصی برای کارمندان

Personal branding for employees
۴۳ راهکار موثر برای افزایش بهره وری شغلی و شکستن مرزهای کارایی فردی در سازمان
کد کتاب : 113735
مترجم :
شابک : 978-6008124269
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب برندسازی شخصی برای کارمندان اثر برایان تریسی

کتاب حاضر گردآوری و ترجمه از آثار برایان تریسی است.

شک نکنید که اطلاعات این کتاب زندگی مالی و شغلی تان را متحول میکند.
وقتی دیگران نام شما را میشنوند درباره شما چگونه فکر میکنند؟ آیا خصوصیات مثبت اخلاقی و تخصصی تان آن قدر پررنگ و برجسته هست که شما را از دیگران متمایز کند؟ این موضوع سرنوشت ساز است. چطور؟
تصور کنید در یک مصاحبه استخدامی شرکت کرده اید یا شرکتی که در آن مشغول به کار هستید در حال تعدیل نیروست و میخواهد تعدادی از کارمندان خود را اخراج کند یا رئیس اداره تان بدنبال فردی برای یک منصب مهم است. این که درباره شما چگونه فکر میکنند و در ذهن آنها صاحب چه جایگاهی هستید سرنوشت شغلی و مالی و در نتیجه کیفیت زندگیتان را مشخص میکند.

کتاب برندسازی شخصی برای کارمندان

برایان تریسی
برایان تریسی، زاده ی 5 ژانویه ی 1944، نویسنده ی کانادایی/ آمریکایی است. موضوع سمینارها و ارائه های او شامل رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار است. تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه ی خدمات مشاوره ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف گذاری، راهبرد، خلاقیت و روانشناسی موفقیت می پردازد. تریسی پیش از پایه گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت و ساز...
دسته بندی های کتاب برندسازی شخصی برای کارمندان