کتاب کدهای انرژی

The Energy Codes
(قوانین انرژی) نظام هفت مرحله ای بیداری روح، بهبود جسم و زیستن به بهترین شکل
کد کتاب : 113778
مترجم :
شابک : 978-6226672856
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب کدهای انرژی اثر سو مورتر

هجده سال پیش، دکتر سو مورتر، پیشگام و پزشک، بیداری چشمگیر و عمیقی داشت. در حین مدیتیشن، او به طور خود به خود به یک میدان انرژی - سطحی از هوشیاری - فراتر از هر چیزی که تا به حال تصور می کرد دسترسی پیدا کرد. این تجربه دراماتیک زندگی او را تغییر داد و او را از سال ها مبارزه و درد رها کرد.
همچنین دکتر مورتر را در مأموریتی قرار داد تا کشف کند که چگونه می تواند چنین تحول بنیادی را برای بیماران خود ایجاد کند. او طی سال‌ها مطالعه و تحقیق پیشرفته در انرژی درمانی و پزشکی، کدهای انرژی را توسعه داد، برنامه‌ای که زندگی را تغییر می‌دهد که اکنون هزاران نفر را در سراسر جهان قادر می‌سازد بر درد، بیماری، خستگی، اضطراب و افسردگی غلبه کنند. خلاقیت، شهود و قدرت درونی ذاتی آنها را بیدار کنید.
کدهای انرژی با پل زدن روش‌های درمانی باستانی با علم پیشرفته، نقشه راه دقیقی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند شفای عمیق را در زندگی خود تجربه کنید.
با تغییر انرژی خود را برای تغییر زندگی خود آماده کنید.

کتاب کدهای انرژی

سو مورتر
دکتر سو، سخنران بین المللی، استاد نظریه پرداز زیست انرژی و نظریه پرداز میدان کوانتومی، نویسنده و مجری است. او از طریق سمینارها و دوره های خود راهکارهایی برای بهبود روابط، افکار و انرژی افراد ارائه می دهد.
نکوداشت های کتاب کدهای انرژی
In this phenomenal book, which I strongly encourage you to read, Dr. Sue Morter will help guide you to living more fully and expressing your true potential
در این کتاب فوق العاده، که شدیدا شما را به خواندن آن تشویق می کنم، دکتر سو مورتر به شما کمک می کند تا کامل تر زندگی کنید و پتانسیل واقعی خود را بیان کنید.
Jack Canfield

قسمت هایی از کتاب کدهای انرژی (لذت متن)