کتاب جز عشق راهی نیست

There is no way except love
آینده درخشان
کد کتاب : 11387
مترجم :
شابک : 978-6005527827
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب جز عشق راهی نیست اثر برایان ال وایس

برایان لزلی وایس (زاده 6 نوامبر 1944) یک روانپزشک و نویسنده آمریکایی است که در رگرسیون زندگی گذشته تخصص دارد. نوشته های او شامل تناسخ، پسرفت زندگی گذشته، پیشرفت زندگی آینده و بقای روح پس از مرگ است. برایان در این "کتاب جز عشق راهی نیست" رو به سمت آینده دارد. او توان فکری و تجربیات خود را در حیطه علم روانپزشکی بصورت فشرده شده در این جستار قرار می دهد تا که به گونه ای الهام بخش مورد استفاده خوانندگان این کتاب قرار بگیرد.اوو در این کتاب نشان می دهد که چطور سفر درمانی به آینده می تواند باعث تغییر و اصلاح ما در زمان حال شود. این کتاب توصیه هایی را ارائه می دهد که می تواند برای بسیاری کاربردی باشد و درواقعیت زندگی آن ها را تغییر دهد.

کتاب جز عشق راهی نیست با عنوان فرعی "آینده درخشان" توسط زهره زاهدی به فارسی برگردانده شده و نشر "آینده درخشان" نیز آ« را منتشر کرده است. شما می توانید این کتاب را بصورت اینترنتی از وبسیایت ایرانکتاب خریداری نمایید. کتاب در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

کتاب جز عشق راهی نیست

برایان ال وایس
برایان لسلی وایس (Brian Leslie Weiss) زاده ۱۹۴۴ روانپزشک امریکایی است. تحقیقات او بر بازگشت به زندگی‌های گذشته و بقای روح بعد از مرگ متمرکز است.برایان وایس در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرد و بعد از آن در سال ۱۹۷۰ از دانشکده پزشکی دانشگاه ییل فارغ‌التحصیل شد. سپس تحصیلات خود را در پزشکی داخلی در مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک کامل کردو پس از آن مجدداً به دانشگده ییل بازگشت و دو سال دوره دستیاری را در رشته روانپزشکی گذراند او رئپس بخش روانپزشکی مرکز پزشکی مانت سنی در میامی شد.دکتر ویس می‌...
دسته بندی های کتاب جز عشق راهی نیست
قسمت هایی از کتاب جز عشق راهی نیست (لذت متن)
ما جاودانه هستیم. ما ابدی هستیم. روح های ما هرگز نخواهند مرد. بر این مبنا باید جوری رفتار کنیم که نشان دهد می دانیم جاودانگی موهبت است. به زبان ساده تر، {باید آماده ی جاودانگی شویم}، اینجا، اکنون، امروز و فردا و هر روز از همه ی زندگی های مان. اگر آماده باشیم، روح ها یمان در مسیر تکامل صعود خواهند کرد، به شفا و به سطوح متعالی تر نزدیک تر خواهند شد. در غیر این صورت، دوباره به نقطه ی شروع زندگی فعلی مان برمی گردیم، در واقع درجا می زنیم و ناگزیر درسی را که می توانستیم در همین زندگی یاد بگیریم. در زندگی های بعدی یاد خواهیم گرفت.