کتاب انتخاب

The Choice
کد کتاب : 1139
مترجم :
شابک : 978-964-2950-10-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز

فیلمی بر اساس این کتاب در سال 2016 ساخته شده است.

معرفی کتاب انتخاب اثر نیکلاس اسپارکس

کتاب انتخاب، رمانی عاشقانه نوشته ی نیکلاس اسپارکس است که اولین بار در سال 2007 به انتشار رسید. تراویس پارکر، هر چیزی را که یک مرد ممکن است بخواهد، دارد: شغلی خوب، دوستانی وفادار و خانه ای در کارولینای شمالی. او که تمام تمرکز خود را بر داشتن اوقاتی خوب (کارهایی مثل قایق سواری، شنا، خوشگذرانی با دوستان) گذاشته، باور دارد رابطه ای جدی با یک زن فقط او را محدود خواهد کرد. همین طور هم هست تا این که گبی هالند، ساکن خانه ی کناری تراویس می شود. رمان انتخاب با پرداختی کم نظیر به سال های پرماجرای جوانه زدن عشق، ازدواج و تشکیل خانواده، درنهایت مخاطبین خود را با سخت ترین و شاید دردناک ترین سوال رو به رو می کند: برای زنده نگه داشتن امید به عشق، تا کجا پیش خواهید رفت؟

کتاب انتخاب

نیکلاس اسپارکس
نیکولاس چارلز اسپارکس، زاده ی 31 دسامبر 1965، نویسنده، فیلمنامه نویس و تهیه کننده ی آمریکایی است.اسپارکس در اوماها در ایالت نبراسکا به دنیا آمد. او در سال 1984 دوران دبیرستان را به پایان رساند و برای تحصیل در رشته ی مدیریت کسب و کار در دانشگاه نوتردام ثبت نام کرد و در سال 1988 با موفقیت فارغ التحصیل شد. اسپارکس همچنین در آن سال، با همسر آینده اش، کتی کوت، آشنا شد. آن ها در 22 جولای 1989 ازدواج کردند و به کارولینای شمالی نقل مکان کردند. این زوج، صاحب 5 فرزند شدند و در سال 2015 به صورت توافقی و...
نکوداشت های کتاب انتخاب
Nicholas Sparks turns his unrivaled talents to a new tale about love, and the choices we hope we'll never have to make.
نیکلاس اسپارکس از استعدادهای بی نظیر خود برای خلق داستانی نو درباره ی عشق و انتخاب هایی که امیدواریم هیچ وقت با آن ها رو به رو نشویم، بهره می گیرد.
Goodreads

Another masterfully nuanced relationship novel from Nicholas Sparks.
رمان استادانه و پرظرافتی دیگر درباره ی روابط از نیکلاس اسپارکس.
Barnes & Noble

A tender and moving love story.
عاشقانه ای لطیف و تکان دهنده.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب انتخاب (لذت متن)
آدم به خاطر عشق واقعی، باید تا کجا پیش برود؟

او اغلب احساس می کرد بیشتر آدم ها زندگی شان را با نقش بازی کردن و تظاهر، نقاب زدن و گم کردن خود در این فرآیند می گذرانند.

داستان ها به اندازه ی کسانی که آن ها را تعریف می کنند، منحصر به فرد هستند و بهترین داستان ها، آن هایی اند که پایانشان، یک غافلگیری است.