کتاب متل سان داون

The Sun Down Motel
کد کتاب : 114270
مترجم :
شابک : 978-6227566895
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب متل سان داون اثر سایمون سنت جیمز

سیمون سنت جیمز، نویسندۀ کانادایی متولد 1980 است. او بعد از سال ها کار در تلویزیون، نویسنده‌ای تمام‌وقت شده و آثارش با اقبال بسیار بالای خوانندگان تریلر و معمایی روبرو شده‌اند. رمان‌هایش دربارۀ اضطراب، وحشت، بی‌قراری، عشق و امید، در مواجه با مسائلی‌ست که گریبانگیر زنان و دختران می‌شود. «متل سان‌داون» رمانی مهیج از نویسندۀ کتاب پرفروش «پرونده‌های راکد» است که برندۀ جوایزی نیز شده است، متلی وجود دارد که مدت‌هاست اوضاع در آن به‌درستی پیش نمی‌رود و کارلی کرک قرار است دلیل آن را دریابد.
نیویورک، 1982. ویو دلانی قصد دارد به نیویورک نقل‌مکان کند. او برای کسب درآمد، متصدی شیفت شب در متل سان‌داون در شهر فل می‌شود. اما یک جای کار متل می‌لنگد، انگار مکانی تسخیرشده است.
نیویورک، 2017. کارلی کرک قادر نیست داستان ویو، خاله‌اش، را که پیش از تولد او به‌طرز اسرارآمیزی در متل سان‌داون ناپدید شد، رها کند. او تصمیم می‌گیرد به فل برود و از متل بازدید کند. همان جاست که به‌سرعت درمی‌یابد در سان‌داون، هیچ چیز از 1982 تا آن لحظه تغییر نکرده است! و خیلی زود خود را در دام همان رازها و معماهایی می‌بیند که خاله‌اش را به چالش کشیده بودند.
«متل سان‌داون» سومین رمان سیمون سنت جیمز است که در سال 2021 منتشر شده و با اقبال کم‌نظیر مخاطبان رمان ژانر روبرو شده است.

«سفری کابوس‌وار در زمان و ماوراءالطبیعه... ماجرایی که تضمین می‌کنیم خوانندگان را مسحور و مجذوب نگه‌ خواهد داشت... عجب داستانی!»

کتاب متل سان داون

سایمون سنت جیمز
سیمون سنت جیمز نویسنده برنده جایزه The Broken Girls و The Haunting of Maddy Clare است که موفق به دریافت دو جایزه RITA از نویسندگان Romance of America و یک Arthur Ellis Award از نویسندگان جنایی در کانادا شد.او اولین داستان ارواح خود را، در مورد یک کتابخانه خالی از سکنه، که در دوران دبیرستان بود، نوشت و بیست سال در پشت صحنه تلویزیون مشغول بکار بود.