کتاب تو مرد خواهی شد پسرم

Tu Seras Un Homme, Mon Fils : Roman
کد کتاب : 114423
مترجم :
شابک : 978-6226677578
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب تو مرد خواهی شد پسرم اثر پیر آسولین

پیر آسولین روزنامه نگار، وقایع نگار رمان نویس و زندگینامه نویس فرانسوی است. او در سال 2007 به سبب نمایاندن زیبایی زبان فرانسه در آثارش «جایزه زبان فرانسه را از آن خود کرد. وی در این کتاب تلاش کرده در قالب داستانی مبتنی بر وقایع تاریخی و ادبی به زندگی خبرنگار، شاعر و نویسنده بریتانیایی رود یارد کیپلینگ بپردازد، نویسنده مشهوری که در سال 1907 جایزه ادبی نوبل را از آن خود کرد آسولین در واقع در این کتاب پرده از درامی برداشته که زندگی فردی و حرفهای کیپلینگ را تحت شعاع قرار داده بود.
تو مرد خواهی شد پسرم مصرع پایانی معروف ترین شعر کیپلینگ با عنوان «اگر...» است. این شعر مدح خود انضباطی و تسلط بر نفس بود مناجات نامه ای مناسب حال کسی که بخواهد با دنیا و پلیدی های درون خود روبه رو شود، چه تاج پادشاهی بر سرداشته باشد چه خاکسترنشین باشد.

کتاب تو مرد خواهی شد پسرم

پیر آسولین
پیر آسولین (زاده 17 آوریل 1953) نویسنده و روزنامه نگار فرانسوی است. او در کازابلانکا، مراکش در یک خانواده یهودی به دنیا آمد.او چندین رمان و زندگی نامه منتشر کرده است و همچنین مقالاتی را برای رسانه های مکتوب و رادیو پخش می کند.او به عنوان یک زندگینامه نویس، طیف متنوع و التقاطی از موضوعات را پوشش داده است،آسولین به عنوان روزنامه نگار برای نشریات برجسته فرانسوی Lire و Le Nouvel Observateur کار کرده است. او همچنین وبلاگی به نام "La république des livres" منتشر می کند.