کتاب آبادی (سه گانه خانواده اسناپس) پاره نخست

The hamlet
کد کتاب : 91539
مترجم :
شابک : 978-6008957706
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1940
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

کتاب آبادی (سه گانه خانواده اسناپس) دهقانان
The hamlet
پاره سوم
کد کتاب : 114429
مترجم :
شابک : 978-6223500084
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 162
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1940
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

آبادی (سه گانه خانواده اسناپس) تابستان طولانی
The hamlet
پاره دوم
کد کتاب : 92358
مترجم :
شابک : 978-6226977654
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 164
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1940
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آبادی (سه گانه خانواده اسناپس) پاره نخست اثر ویلیام فاکنر

ویلیام فاکنر یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان ادبیات آمریکا و یکی از نمایانترین نمایش‌گران ادبیات جهان است. او در 25 سپتامبر 1897 در میسیسیپی، ایالات متحده متولد شد و در 6 ژوئیه 1962 در نیوالی، میزوری درگذشت. وی به عنوان نویسنده‌ای برجسته و بسیار موثر در ادبیات جهان شناخته می‌شود.

فاکنر به ویژه برای آثارش در دوره‌ی دوران تجدید نظر ادبی آمریکا شناخته می‌شود. او یکی از نویسندگانی بود که ادبیات آمریکایی را از روی سنت‌های کلاسیک اروپایی رها کرد و به تبدیل آن به یک ادبیات ملی و منحصر به فرد کمک کرد. او آثاری خلق کرد که از پیچیدگی روایت و کاربرد زبان واژگان بسیار غنی برخوردار بودند. یکی از آثار برجسته وی، رمان "خشم و هیاهو" (The Sound and the Fury) است که به عنوان یکی از شاهکارهای ادبیات دنیا شناخته می‌شود. این رمان نمونه‌ای از تکنیک‌های نوآورانه‌ای است که فاکنر در ادبیات معاصر به کار برد و داستان را از دیدگاه چندین نقطه‌ی دید مختلف روایت می‌کند.

ویلیام فاکنر همچنین به عنوان نویسنده‌ای که به خوبی موضوعاتی همچون تاریخ آمریکا، نژادپرستی، جنگها و تبعیض را در آثار خود مورد بحث و بررسی قرار داد، شناخته می‌شود. او با استفاده از شخصیت‌ها و داستان‌های خود، به نقدهای اجتماعی و فرهنگی پرداخت. ویلیام فاکنر در طول زندگی‌اش جوایز و افتخارات متعددی از جمله جایزه نوبل ادبیات دریافت کرد. او به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و کارآفرین در دنیای ادبیات شناخته می‌شود و آثار او همچنان اثرات گسترده‌ای در ادبیات جهان دارند.

کتاب آبادی (سه گانه خانواده اسناپس) پاره نخست

ویلیام فاکنر
ویلیام کاتبرت فالکنر زاده ی ۱۸۹۷ و درگذشته ی ۱۹۶۲، رمان نویس آمریکایی و برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات بود. فاکنر در سبک های گوناگون شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، شعر و مقاله صاحب اثر است.فاکنر در نیو آلبانی، می سی سی پی به دنیا آمد. در ۱۹۰۲ خانواده اش به آکسفورد، مرکز دانشگاهی می سی سی پی، نقل مکان کرد. به دلیل وزن کم و قد کوتاه در ارتش ایالات متحده پذیرفته نشد ولی به عنوان دانشجوی دانشگاه افسری در یگان پرواز سلطنتی در تورنتوی کانادا نام نویسی کرد و در ۲ دسامبر ۱۹۱۸ به عنوان افتخاری ستوان...
دسته بندی های کتاب آبادی (سه گانه خانواده اسناپس) پاره نخست