کتاب از توانمندی به اوج قدرت

From Strength to Strength
کد کتاب : 114764
مترجم :
شابک : 978-9647253826
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب از توانمندی به اوج قدرت اثر آرتور سی بروکس

این کتاب به ما یاد می دهد که عشق باید در مرکز شادی هایمان قرار بگیرد. اگر به چیزی احساس خوبی داشته باشیم کافی نیست... باید جرأت به خرج داده و انجامش بدهیم از توانمندی تا به قدرت رسیدن مستلزم یادگیری مهارت های جدید است و ما باید جسارت یادگیری و انجام کارها و مهارت های جدید زندگی را در خود بی نهایت بعدی مان ایجاد کنیم.
ما باید بر تردیدهایمان غلبه کنیم و قدم در وادی عمل بگذاریم. موانع را با عدم دلبستگی به پاداش های دنیوی پشت سر بگذاریم، آنگاه در می یابیم که چگونه روابط انسانی مان شکوفا می شود. ما باید نقاط ضعفمان را بپذیریم این گونه می توانیم در منبع توانایی هایمان تغییر ایجاد کنیم و به موفقیت و حتی فراتر از آن دست یابیم.
در زندگی باید حرکت در مسیرهای جدید را امتحان کنیم. این مسیرهای جدید به معنای انتقال های بزرگ هستند و انتقال، هر اندازه که باشد، سخت است. تجربه ی سختی هاست که نقاط ضعف را به قوت مبدل می کند و به ما جرأت و جسارت می بخشد.
این کتاب نویدبخش امید، شادی و معنا در چرخه ی زندگی حرفه ای دوران بزرگسالی است.

کتاب از توانمندی به اوج قدرت

آرتور سی بروکس
آرتور سی بروکس (متولد 21 مه 1964) نویسنده، سخنران عمومی و دانشگاهی آمریکایی است. از سال 2019، بروکس به عنوان استاد پارکر گیلبرت مونتگومری در زمینه عملکرد غیرانتفاعی و رهبری عمومی در مدرسه کندی هاروارد و در مدرسه بازرگانی هاروارد به عنوان استاد مدیریت و عضو هیئت علمی خدمت کرده است. پیش از این، بروکس به عنوان یازدهمین رئیس موسسه امریکن اینترپرایز خدمت می کرد. او نویسنده دوازده کتاب است، از جمله از قدرت تا قدرت: یافتن موفقیت، شادی و هدف عمیق در نیمه دوم زندگی (2022)، دشمنان خود را دوست داشته باش...