کتاب انوانسیون ها برای پیانو

Inventions for the pianoforte
کد کتاب : 114789
مترجم :
شابک : 979-0901464599
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 109
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب انوانسیون ها برای پیانو اثر یوهان سباستیان باخ

انوانسیون‌های ی. س. باخ از دوران کودکی برای همهٔ کسانی که موسیقی آموخته‌اند آشناست. به گفتهٔ ک. روزنشیلد، این‌ها «شاهکارهای اصیل پلی‌فونی باخ» هستند که به نحوی‌ استوار وارد عمل آموزشی شده‌اند و اساس رپرتوار آموزشی نه‌تنها پیانیست‌ها، بلکه نوازندگان ساز، خوانندگان و آهنگ‌سازان را تشکیل می‌دهند.
پانزده انوانسیون دوصدایی و پانزده انوانسیون سه‌صدایی به تصحیح ف. بوزنی با دستورالعمل‌های اجرایی و پانویس‌های گسترده مربوط به تجزیه‌وتحلیل فرم‌ها، محتوای تصویری - معنایی، اصول پلی‌فونیک، تولید صدا روی پیانو و دستورالعمل‌های انگشت‌گذاری ارائه شده است.
نویسنده‌ی توضیحات و مترجم، ن.آ. کاپچفسکی، که انتشار انوانسیون‌ها را در سال 1986 آماده کرد، کوشیده است دستورالعمل‌های اجرایی ف. بوزنی را مصون نگاه دارد و متن مولف را با دقت تصدیق‌شده در اختیار نوازندگان قرار دهد.
مخاطب این اثر معلمان و هنرجویان مدارس موسیقی، هنرستان‌های موسیقی و طیف گسترده‌ای از دوستداران موسیقی هستند.

کتاب انوانسیون ها برای پیانو

یوهان سباستیان باخ
یوهان سباستیان باخ (به آلمانی: Johann Sebastian Bach)‏ (زادهٔ ۲۱ مارس ۱۶۸۵ – درگذشتهٔ ۲۸ ژوئیهٔ ۱۷۵۰) آهنگ‌ساز و نوازندهٔ ارگ و هارپسیکورد اهل آلمان بود که آثارش برای دستهٔ آواز، ارکستر و تک‌سازها، تقریباً تمام انواع متفاوت موسیقی دورهٔ باروک را دربرمی‌گیرد و موسیقی آن دوران را به بلوغِ خود رسانده‌است. با اینکه او شکل تازه‌ای از موسیقی ارائه نکرد، ولی توانست سبکِ شایع در موسیقی آلمان را با فنون کنترپوان غنی سازد. این فنون، مبنی بر تنظیم چیدمان هارمونیک و موت...
دسته بندی های کتاب انوانسیون ها برای پیانو