کتاب تاریخ فلسفه

The History of Philosophy
کد کتاب : 115153
شابک : ‏‫‭978-6227061277‬
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 616
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ فلسفه اثر ای سی گریلینگ

کتاب «تاریخ فلسفه» اولین کتاب تاریخ تک جلدی معتبر و در دسترس فلسفه است که سنت های غربی و شرقی را در بر می گیرد. این کتاب توسط یکی از برجسته ترین متفکران جهان در زمینه فلسفه نوشته شده است.
«تاریخ فلسفه» یک داستان حماسی است که تمدن ها و قاره ها را در بر می گیرد. برخی از خلاق ترین ذهن های تاریخ را بررسی می کند. اما از زمانی که کتاب کلاسیک محبوب برتراند راسل، تاریخ فلسفه غرب، که در سال 1945 منتشر شد، تاریخچه تک جلدی جامع و سرگرم کننده ای از این سفر بزرگ، روشنفکرانه و شکل دهنده جهان وجود نداشته است.
گریلینگ با وضوح و ظرافت مشخص، خواننده را از عصر بودا، کنفوسیوس و سقراط از طریق تسخیر ذهن اروپایی توسط مسیحیت، از رنسانس و روشنگری گرفته تا میل، نیچه، سارتر و در نهایت، فلسفه امروزی می برد. تاریخ فلسفه گریلینگ با بررسی همزمان سنت‌های بزرگ فلسفی هند، چین و جهان فارسی-عربی، و در گستره و دسترسی شگفت‌انگیز، قرار است اثری برجسته باشد.

کتاب تاریخ فلسفه

ای سی گریلینگ
آنتونی کلیفورد گریلینگ (به انگلیسی: A. C. Grayling) (متولد ۳ آوریل ۱۹۴۹) فیلسوف انگلیسی است که در سال ۲۰۱۱ بنیانگذار و نخستین رئیس نیوکالج علوم انسانی شد، که کالج مستقل کارشناسی در لندن است.تا ژوئن ۲۰۱۱، استاد فلسفه دانشگاه بیرکبک لندن بود و از سال ۱۹۹۱ تدریس می‌کرد. همچنین از اعضای وابسته سنت انز کالج آکسفورد بوده‌است.گریلینگ نویسنده بیش از ۳۰ کتاب دربارهٔ فلسفه، از جمله؛ ردیه شک‌گرایی (۱۹۸۵)، آینده ارزش‌های اخلاقی (۱۹۹۷)، معنی چیزها (۲۰۱۱) و کتاب خوب (۲۰۱۱) است. او یک مت...
نکوداشت های کتاب تاریخ فلسفه
A witty, learned, authoritative survey of philosophical thought.
بررسی هوشمندانه، آگاهانه و معتبر از اندیشه فلسفی.
New York Times Book Review New York Times Book Review

A capacious and stimulating chronicle of philosophical endeavor.
وقایع نگاری بزرگ و مهیج از تلاش فلسفی.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب تاریخ فلسفه (لذت متن)