کتاب تیم ارزش است

The Song of Significance
مانیفستی برای تیم ها و رهبران
کد کتاب : 115501
مترجم :
شابک : 978-6225914513
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تیم ارزش است اثر ست گودین

کتاب «تیم ارزش است» تأملی برانگیزاننده در مورد کار است: چرا اینگونه است، چرا اینقدر بد شده است، همه ما – به خصوص رهبران – چه کاری می توانیم انجام دهیم تا آن را بهتر کنیم. بی‌ثباتی اقتصادی و افزایش کار از راه دور باعث شده است که ارتباط ما قطع شود. مدیران هشداردهنده با احکام سخت از بالا به پایین، اخراج، نظارت و جلسات اجباری پاسخ می دهند. کارگران با استعفای بی سر و صدا و دستمزد خود پاسخ می دهند. اما لازم نیست اینگونه باشد.
ست گودین، نویسنده افسانه ای کسب و کار، از طریق 144 پیشنهاد تحریک آمیز، به قلب آنچه که ما را رنج می دهد، می رسد. او نشان می دهد که واقعا ریشه این روندها چیست و ما را به چالش می کشد تا در راه هایی که مهم هستند بهتر عمل کنیم. انتخاب ساده است. ما می‌توانیم خماری سرمایه‌داری صنعتی را تحمل کنیم، با مردم به‌عنوان موجوداتی یکبار مصرف رفتار کنیم و به رقابت با هوش مصنوعی بپیوندیم. اما این کتابی است برای به اشتراک گذاشتن با روسا و همکاران، بحث و تبادل نظر و عمل. مهم نیست نقش ما چیست، تغییر در اختیار ماست. زیرا، همانطور که گودین می نویسد، «انسان ها یک منبع نیستند. آنها نقطه اصلی کار هستند.»

کتاب تیم ارزش است

ست گودین
ست گودین، نویسنده ی آمریکایی است.گودین پس از ترک شرکتی اینترنتی در سال 1986، شرکت بسته بندی کتاب خود را در آپارتمانی در نیویورک تأسیس کرد. او سپس شرکت Yoyodyne را به وجود آورد و آن را در سال 1998 با قیمت سی میلیون دلار به یاهو فروخت. گودین بعد از آن، معاون مدیرعامل یاهو در امور بازاریابی مستقیم شد.وبلاگ ست گودین به انتخاب Time در لیست 25 وبلاگ برتر سال 2009 قرار گرفت.