کتاب هرم مدرن غذایی بدنسازی و تناسب اندام

The Muscle and Strength Pyramid: Nutrition
  • 15 % تخفیف
    249,000 | 211,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: حتمی حتمی
    نویسنده:
کد کتاب : 116244
مترجم :
شابک : 978-6003557628
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 170
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب هرم مدرن غذایی بدنسازی و تناسب اندام اثر اریک هلمز

تغذیه، نقش بسیار حیاتی در بهبود عملکرد و ساختار بدن ایفا می‌کند. مواد مغذی مختلفی که از طریق وعده های غذایی، به بدن می رسند، برای رشد و تقویت عضلات، بهبود قدرت و افزایش تحمل در تمرینات، تأمین انرژی و بازسازی پس از جلسات تمرینی، بسیار مهم هستند.
در واقع، تغذیه بهینه می‌تواند به بدنسازان کمک کند تا به شکل بدنی دلخواه خود دست یابند و عملکرد بدنی خود را به حداکثر برسانند. برای داشتن یک بدن سالم، قوی و متعادل، نیازمند بهره برداری از مواد مغذی مختلفی هستیم؛ این شامل پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
هر کدام از این مواد مغذی، نقش خاصی در رشد و تقویت عضلات و افزایش عملکرد بدن ایفا می‌کنند. به عنوان مثال، پروتئین‌ها به عنوان سازنده اصلی عضلات شناخته می‌شوند و کربوهیدرات‌ها به عنوان منبع انرژی اصلی در تمرینات بدنسازی عمل می‌کنند.
در کتاب حاضر، به استراتژی‌های دریافت مواد مغذی و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، برای بهبود عملکرد بدن و رسیدن به شکل بدنی دلخواه، آشنا خواهید شد. همچنین، تغذیه صحیح در دوره‌های مختلف و نقش آن در تمرینات و بازیابی بعد از آن‌ها به طور دقیق، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
ترکیب تغذیه صحیح و تمرین، به شما کمک می‌کند تا به سرعت به هدف‌های متصور شده، نزدیک شوید و به حداکثر پتانسیل بدنی خود دست یابید.

کتاب هرم مدرن غذایی بدنسازی و تناسب اندام

اریک هلمز
اریک هلمز کارشناس ورزشی چند رشته ای است.او دکترای قدرت و آمادگی داردو دو مدرک کارشناسی ارشد، یکی در رشته علوم ورزشی و دیگری در رشته تغذیه ورزشی. اریک هلمز این امتیاز را داشت که مربیان زیادی را از مبتدی تا قهرمان جهان بر عهده بگیرد و به طور مرتب مقالاتی را در مورد فیزیک بدنی و ورزش های قدرتی منتشر کند.او بنیانگذاران و مشارکت کننده در بررسی تحقیقاتی برنامه های کاربردی ماهانه در ورزش قدرتی، میزبان پادکست Iron Culture است. پژوهشگر قدرت و تهویه در موسسه تحقیقات عملکرد ورزشی نیوزلند، در دانشگاه فنا...