کتاب هنر برقراری ارتباط

The Art of Communicatin
کد کتاب : 11630
مترجم :
شابک : 9786002781130
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هنر برقراری ارتباط اثر تیچ نات هان

استاد "ذن تیچ نات هان"، نویسنده پرفروش کتاب «هنر برقراری ارتباط» و یکی از معتبرترین و مشهورترین رهبران مذهبی در جهان است. او در این کتاب با تسلط بر مهمترین مهارت‌های زندگی ، راهی قدرتمند به سوی خوشبختی را به شما نشان خواهد داد.

در این راهنمای دقیق و کاربردی ، راهب بودایی «تیچ نات هان» نشان می دهد که چگونه با دقت گوش دهید و کاملترین و معتبرترین خود را بیان کنید.
هنر برقراری ارتباط با نمونه هایی از کار خود با زوج ها ، خانواده ها و درگیری های بین المللی ، به ما کمک می کند تا از خطرات، ناامیدی ها و سوء تفاهم های مختلف خارج شویم و مهارت های شنیداری و گفتاری جدیدی را بیاموزیم تا که نحوه تجربه و تأثیر جهان را برای همیشه بر روی خودمان تغییر دهیم.

«تیچ نات هان» استاد ، شاعر ، نویسنده ، دانشمند و فعال در زمینه تحولات اجتماعی بودایی است که توسط دکتر مارتین لوتر کینگ نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شده است. او نویسنده بسیاری از کتاب های پرفروش است. او از طریق چاپ این کتاب‌ها ، تبدیل به یک شخصیت برجسته در بودیسم معاصر شده است. تیچ نات هان آموزه هایی را ارائه می دهد که هم ریشه در خرد باستانی دارد و هم برای همه قابل دسترسی است.

کتاب هنر برقراری ارتباط

تیچ نات هان
تیچ نات هان، نویسنده، شاعر، پژوهشگر نامدار جهانی و راهب بودایی ذن، در اجتماعی رهبانی که در فرانسه بنیان نهاده زندگی می کند. وی که نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام خشم، اثر کلاسیک معجزه تمرکز حواس، و کتاب های بی شمار دیگری است، کارگاه های عمومی در سراسر جهان برگزار می کند و عزلتگاه های برقراری صلح با کهنه سربازان را هدایت می کند. وی در سال ۱۹۶۷ نامزد جایزه صلح نوبل شد.رهبر معنوی بوداییان
نکوداشت های کتاب هنر برقراری ارتباط
Among Buddhist leaders influential in the West, Thich Nhat Hanh ranks second only to the Dalai Lama.
در میان رهبران بودایی با نفوذ در غرب ، تیچ نات هان بعد از دالایی لاما رتبه دوم را دارد.
New York Times New York Times

Thich Nhat Hanh shows us the connection between personal, inner peace and peace on earth
تیچ نات هان ارتباط بین صلح شخصی ، درونی و صلح روی زمین را به ما نشان می دهد
His Holiness the Dalai Lama

قسمت هایی از کتاب هنر برقراری ارتباط (لذت متن)
برخی افراد به راحتی به دیگران اعتماد نمی کنند. برای چنین افرادی, تصور درد دل کردن با جامعه ای بزرگ تر دشوار است. ما باید کمی احتیاط کنیم یا حتی بسیار ظنین باشیم. دیگران می گویند ما را دوست دارند و درک می کنند. ما باید بتوانیم راه هایی برای کمک به شخصی بیابیم که گنجایش دریافت محبت و درک را ندارد. گاهی عشق واقعی وجود دارد. تفاهم واقعی وجود دارد, لیکن شخص به عشق و تفاهم اعتقاد ندارد؛ و به همین دلیل است که هیچ وقت نتوانسته آن را دریافت کند. آن شخص مثل روحی گرسنه است. در آیین بودا، «روح گرسنه» کسی است که معده ای بزرگ و خالی دارد و بسیار گرسنه است ولی گلویش بسیار کوچک است. حتی با وجود مقدار زیادی غذا آن شخص نمی تواند آن را قورت دهد. او نمی تواند چیزی جذب کند. پس اگر مقدار زیادی تفاهم و عشق هم عرضه شود. آن شخص نمی نواند آن را دررخود جا دهد.

شخصی که این گونه رنج می برد هیچ گنجایشی برای دریافت همدلی، عشق و یاری ندارد. شما باید بسیار صبور باشید. گاهی این روح های گرسنه را می بینیم که به این طرف و آن طرف می روند. و می دانیم آن ها را به آسانی شناسایی کنیم. آن ها بسیار تنها و منزوی به نظر می رسند. ما باید بسیار صبور باشیم و قدری زمان و فضا به آن ها بدهیم. زیادی مشتاق کمک کردن نباشید, چون وقتی که بیش از اندازه مشتاق باشید کمک کنید. ممکن است اثری خلاف چیزی که در نظر دارید بگذارید. و شاید واکنشی متضاد دریافت کنید.

در برابرشان بانشاط, بامحبت. دلسوز و صبور بمانید. این تنها کاری است که در حال حاضر می توانید انجام دهید. به دقت بنگرید ببینید می توانید وردی بیابید و تکرار کنید که آن قدر ماهرانه باشد تا یاری شان دهد گلویشان را بزرگ تر کنند و غذا را دریافت کنند. با صبر و زمان، روزی گلوهایشان بزرگ تر خواهد شد. و به تدریج متوجه انرژی عشق و همدلی که در شماست خواهند شد. جامعه سازی زمان می برد.