کتاب سرمایه سالاری متاخر و فرجام خواب

24/7: Late Capitalism and the Ends of Sleep
کد کتاب : 116798
مترجم :
شابک : 978-6227542202
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 142
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سرمایه سالاری متاخر و فرجام خواب اثر جاناتان کرری

کراری در این کتاب پاره‌ای از پیامدهای خسارت‌بار گسترش بی‌وقفه فرایندهای سرمایه‌داری در قرن بیست و یکم را شرح می‌دهد. بازار امروزه در تمام ساعات شبانه‌روز فعال است و ما را مجبور به فعالیتی مداوم و بی‌پایان کرده است. چیزی که گویی اشکال جدیدی از اجتماعات و ظهورهای سیاسی را در پی خواهد داشت و نظم معمولی زندگی بشر تا امروز را تغییر خواهد داد.
نویسنده در این کتاب، بخشی از استراتژی‌ها و پیامدهای یک بازار شبانه‌روزی را بررسی می‌کند. مصرف‌گرایی‌ای که در هر ساعت از شبانه‌روز، همه چیز را مهیا می‌خواهد و به تبع آن، راهکارهای بخصوصی را در اداره فروشگاه‌ها می‌طلبد. اقداماتی که تأثیری بلافصل بر زندگی کارمندان و فروشندگان چنین فروشگاه‌هایی به بار خواهد آورد.

کتاب سرمایه سالاری متاخر و فرجام خواب

جاناتان کرری
جاناتان کرری (1951-) منتقد هنری و مقاله نویسی است و استاد میر شاپیرو استاد هنر و تئوری مدرن در دانشگاه کلمبیا در نیویورک است. اولین کارهای برجسته وی تکنیک های ناظر: درباره چشم انداز و مدرنیته در قرن نوزدهم (1990) و تعلیق های ادراک: توجه ، دیدگاه و فرهنگ مدرن (2000) بود. وی مقالاتی انتقادی را برای بیش از 30 کاتالوگ نمایشگاه ، بیشتر در مورد هنر معاصر منتشر کرده است. سبک او غالباً به عنوان مشاهده ای آمیخته با علمی طبقه بندی می شود و یک موضوع غالب در کار او نقش چشم انسان است.