کتاب مقیاس افزایی برق آسا

Blitzscaling
کد کتاب : 117076
مترجم :
شابک : 978-6227089257
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

رشد رعدآسا
Blitzscaling
شیوه ی خلق یک کسب و کار پرارزش با بالاترین سرعت
کد کتاب : 129795
مترجم :
شابک : 978-6005467132
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 330
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مقیاس افزایی برق آسا اثر رید هافمن

کدام کارآفرین یا بنیان‌گذاری است که آرزویش ساختن آمازون، فیسبوک یا ایربی‌ان‌بی دیگری نباشد؟ بااین‌ حال، تعداد افرادی که عملا موفق به انجام چنین کاری می‌شوند زیاد نیست.
چرا؟ وجه تمایز استارتاپ‌هایی که شکست می‌خورند و ناپدید می‌شوند با آنهایی که رشد می‌کنند و به غول‌هایی جهانی تبدیل می‌شوند چیست؟
نویسندگان این کتاب (رید هافمن و کریس یه) دلیل این تفاوت را در نیروی مقیاس‌افزایی برق‌اسا می‌دانند. مقیاس افزایی برق‌آسا مجموعه‌ای از تکنیک‌ها است که هم به استارتاپ‌ها و هم به شرکت‌های جاافتاده کمک می‌کند تا در زمانی مناسب کسب‌وکارهایی مسلط و پیشتاز بسازند.
این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند تا رقبای خود را پشت‌سر بگذارید و رشدی انفجاری داشته باشید. به زبان ساده مقیاس افزایی برق‌آسا یعنی در شرایط عدم‌قطعیت شرکت‌ها باید سرعت عمل را به کارایی اولویت بدهند تا به موفقیت برسند. هدف از مقیاس‌افزایی رسیدن از صفر به یک نیست، بلکه هدفش رسیدن از یک به یک میلیارد به‌سریع‌ترین شکل ممکن است.
مخاطبان این کتاب مدیران، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جواعی هستند که می‌خواهند تکنیک‌هایی را بشناسند که باعث می‌شود کسب‌وکارها طی چند سال از نقطۀ صفر رشد کند و به پیشتاز بازار تبدیل شود.

کتاب مقیاس افزایی برق آسا

رید هافمن
رید هافمن مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فلسفه از دانشگاه آکسفورد و لیسانس خود را در سیستم های نمادین از دانشگاه استنفورد دریافت کرد و از آنجا فارغ التحصیل شد. در سال 2010 رید برنده جایزه بینایی SD Forum شد.