کتاب شهری پر از مهربانی و مبارزه

A city full of kindness and struggle
یاران پیامبر 2
کد کتاب : 11738
شابک : 9782000640721
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شهری پر از مهربانی و مبارزه اثر داوود امیریان

این کتاب به زبانی داستانی و روان بخش هایی از تاریخ و اتفاقات روزگار پیامبر را به تصویر می کشد که کمتر مورد توجه واقع شده است. 15 داستان که هر یک جلوه هایی از زندگی و رفتار آخرین فرستاده الهی را نمایان می سازند و ایشان و مسلمانان صدر اسلام را بیش از پیش به خواننده معرفی می کنند.

کتاب شهری پر از مهربانی و مبارزه

داوود امیریان
داوود امیریان، نویسنده معاصر. وی تاکنون بیش از ۲۶ عنوان کتاب منتشر کرده و جوایز متعددی کسب نموده است. وی در حال حاضر در چند حوزه خاطره نویسی، ادبیات کودک و نوجوان، رمان، طنز، زندگینامه داستانی شهدا و فیلمنامه نویسی قلم می زند.وی در سال ۱۳۴۹ در کرمان متولد شد. امیریان از سال ۶۹ نویسندگی اش را با نوشتن خاطراتش از جبهه آغاز کرد. برخی او را جزو ۵ نویسندهٔ برتر دفاع مقدس می دانند و در زمره نسل اول نویسندگان دفاع مقدس قرار دارد.«فرزندان ایرانیم»، «رفاقت به سبک تانک» و «...
قسمت هایی از کتاب شهری پر از مهربانی و مبارزه (لذت متن)
من اجازه نمی دهم کسی را شکنجه کنید. اگر این کار را بکنم، خدا هم مرا شکنجه خواهد کرد. گرچه پیامبر و فرستاده او هستم. پیامبر رو به اصحابش فرمود: با اسیران مهربان باشید. آنها را جلوی نور شدید آفتاب نگه ندارید، غذا و آب به آنها بدهید. هر اسیری که به مسلمانی سواد بیاموزد آزاد می شود و اگر پول آزادی اش را خودش یا خانواده اش به گردن بگیرند آزاد هستند. نبینم و نشنوم اسیری را طناب پیچ کنید، آنها را زجر و دشنام ندهید و مسخره نکنید.