کتاب سفر عشق به سلطان ساوالان

Safar-e Eshgh
کد کتاب : 117768
شابک : 978-6007368558
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 308
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب سفر عشق به سلطان ساوالان اثر ر اعتمادی

چه کسی پای در راه هفت شهر عشق می گذارد و چه کسی هنوز اندرخم آن کوچه مانده؟
عبور از مراحل زندگی برای اهل دل حکایتی است شنیدنی؛ به ویژه که سیاق آن مبتنی بر عرفان ایرانی باشد و در قالب قصه ای دل نشین و عاشقانه بیان شود.
داستان هفت شهر عشق و قصه سیمرغ را بسیاری شنیده اند:
قصه ای که تمثیل زندگی ست و بیانگر این که دنیا، نشانه ای از تنوع و گوناگونی است و در مسیر زندگی، ما مردمان از این تنوع و هزارگونه گی آغاز میکنیم و میخواهیم به وحدت و یگانگی برسیم.
عطار بزرگ نیز همین را میگوید: در یکی از برجسته ترین آثار عرفانی در ادبیات ایران و جهان که توصیفی است از آغاز سفر با «تن ها» و رفتن به سوی یکی شدن و رسیدن به یک «تنها»!
امروز اما روایتی دیگر و امروزی از این شاهکار قدیم و ادبی را با قلم نویسنده سه نسل و معاصر میخوانیم که بسیاری در چند دهه با سیاق او آشنا هستند: نویسنده ای که شهره است به توصیف عواطف انسانی با لطیف ترین بیان ممکن تا جایی که قصه، خواننده را لحظه ای رها نمیکند. پسر همراه شویم در بیان به روز شده از ماجراها و اتفاقاتی که در این قصه بر قهرمان امروزی او گذشته تا سرانجام کار و رسیدن «سی مرغ» به «سیمرغ».

کتاب سفر عشق به سلطان ساوالان

ر اعتمادی
رجب علی اعتمادی در سال ۱۳۱۲ در شهر لار در استان فارس به دنیا آمد. پدرش اسم پدربزرگش را برای او انتخاب کرد ولی مادرش نام او را به مهدی تغییر داد ولی نام شناسنامه ای او هم چنان رجب علی باقی ماند. در سال ۱۳۳۵ پس از اتمام دوره سربازی، در آزمون آموزشی روزنامه اطلاعات شرکت کرد و به عنوان نفر ششم وارد روزنامه اطلاعات شد.اعتمادی بنیانگذار و سردبیر اولین مجله با مخاطب ویژه نسل جوان ایران بود. مجاه جوانان از نشریات موسسه اطلاعات در سالهای دهه چهل و پنجاه با سردبیری اعتمادی (۱۳۴۵–۱۳۵۹) به یکی از پ...
دسته بندی های کتاب سفر عشق به سلطان ساوالان