کتاب کودک خاموش

Silent Child
کد کتاب : 29060
مترجم :
شابک : 978-6008668749
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کودک خاموش
Silent Child
کد کتاب : 1178
مترجم :
شابک : 978-600-8537-71-7
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 346
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کودک خاموش اثر سارا دنزیل

کتاب کودک خاموش، رمانی معمایی نوشته ی سارا دنزیل است که اولین بار در سال 2017 انتشار یافت. اِما پرایس در تابستان سال 2006، با اندوهی فراوان شاهد بیرون کشیده شدن کت قرمز پسر شش ساله اش از رودخانه بود. اِیدن، پسر کوچکی بود که هنگام سیلی شدید از مدرسه بیرون رفت و در رودخانه افتاد و غرق شد. جسد اِیدن هیچ وقت پیدا نشد. ده سال بعد، اِما بالاخره می تواند دوباره طعم لذت در زندگی را بچشد. او حالا ازدواج کرده، حامله است و افسار زندگی را به دست دارد... تا این که اِیدن دوباره بازمی گردد. فقط بدن اِیدن است که می تواند اطلاعاتی را درباره ی نبودِ ده ساله ی او فاش کند و استخوان های شکسته و جراحت های روی بدنش، نشان دهنده ی تجارب وحشتناک این پسر در طول ده سال گذشته اند. اما ده سال پیش در رودخانه واقعاً چه اتفاقاتی افتاد؟ اِیدن جواب این سوال را می داند اما نمی تواند در این باره چیزی بگوید.

کتاب کودک خاموش


ویژگی های کتاب کودک خاموش

جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز

سارا دنزیل
سارا ای. دنزیل، نویسنده ای انگلیسی اهل دربی شایر است. کتاب های او در کشورهای آمریکا، انگلستان و استرالیا به موفقیت های زیاد و فروش بسیار بالایی دست یافته اند. دنزیل به همراه پدر و مادرش در یورک شایر زندگی می کند و علاقه ی اصلی اش، نوشتن داستان های تریلر و معمایی درباره ی آدم هایی عادی در شرایطی غیرعادی است.
نکوداشت های کتاب کودک خاموش
Dark and disturbing.
تاریک و دلهره آور.
Goodreads

Excellent.
شگرف.
Bookrags Bookrags

A great example of the genre.
نمونه ای عالی از این ژانر.
Booklife

قسمت هایی از کتاب کودک خاموش (لذت متن)
هیولاها، مردان و زنانی درست مثل ما هستند، و این قدرت را دارند که چهره ی واقعی شان را پنهان کنند .

هیچکس نباید از عشق ورزیدن و اعتماد کردن به آدمی دیگر پشیمان شود. بله، گاهی اوقات عشق و اعتمادمان را برای آدمی اشتباه خرج می کنیم، اما این به آن معنی نیست که اصلا نباید این کار را می کردیم. قلب ها باید محافظت شوند اما نباید آن ها را وادار به بسته شدن کرد.

هیچکس مثل عموم مردم، دمدمی مزاج نیست، و دلیل این که مردم اینقدر دمدمی اند این است که رسانه ها به آن ها می گویند چگونه بیاندیشند و چگونه احساس کنند.