کتاب مزرعه

The Farm
کد کتاب : 11894
مترجم :
شابک : 978-622-01-0042-3‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 327
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

تام راب اسمیت از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب مزرعه اثر تام راب اسمیت

کتاب مزرعه، رمانی نوشته ی تام راب اسمیت است که نخستین بار در سال 2013 به انتشار رسید. راوی داستان، یکی از ساکنین لندن که تنها با نام دانیل شناخته می شود، تماسی تلفنی از پدرش دریافت می کند، پدری که بعد از بازنشستگی به همراه همسرش به سوئد رفته تا به مزرعه داری بپردازد. پدر به دانیل می گوید که مادرش در بیمارستان است و برای ماه ها درگیر توهمات شدید بوده است. قبل از این که دانیل به سوئد برود، پدرش دوباره تماس می گیرد و می گوید که مادرش دکترها را مجاب کرده که او را ترخیص کنند و سپس ناپدید شده است. پس از مدتی، مادر دانیل با او تماس می گیرد و می گوید به سمت انگلیس در حرکت است و هر چیزی که پدرش به دانیل گفته، دروغی بیش نبوده است. وقتی که مادر از راه می رسد، داستانی پیچیده را تعریف می کند و می گوید که علیه او نقشه هایی ریخته اند. اما دانیل حرف کدام یک از آن ها را باید باور کند؟

کتاب مزرعه

تام راب اسمیت
تام راب اسمیت، زاده ی سال 1979، نویسنده ای انگلیسی است. اسمیت در لندن متولد شد. او در سال 2001 از دانشگاه کمبریج در رشته ی شعر و ادبیات انگلیسی فارغ التحصیل شد و پس از آن در رشته ی نویسندگی خلاق در ایتالیا به تحصیل پرداخت. اسمیت سپس به عنوان نویسنده در بی بی سی مشغول به کار شد و ۴ سال به عنوان خبرنگار این رسانه در ویتنام فعالیت کرد. رمان اول او، در سال ۲۰۰۸، بر اساس پرونده ی قاتل زنجیره ای معروف روسیه، آندره چیکاتیلو، منتشر شد.
نکوداشت های کتاب مزرعه
Smith keeps the reader guessing up to the effective resolution.
اسمیت مخاطبین را وادار می کند که تا پایان تأثیرگذار داستان، به حدس زدن ادامه دهند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

It confounds all expectations.
این کتاب، تمام انتظارات را به هم می ریزد.
The Guardian

It is so good that you will finish it quickly and then be jealous of anyone who hasn’t read it yet.
این اثر آنقدر خوب است که خیلی زود تمامش خواهید کرد و بعد، به کسانی که هنوز آن را نخوانده اند، غبطه خواهید خورد.
Independent Independent

قسمت هایی از کتاب مزرعه (لذت متن)
حسی که هنگام تنهایی نسبت خودمان داریم باید راهنمای ما در تصمیماتمان باشد.

بگذار سریع بهت یادآوری کنم که ادعاهای مبنی بر نداشتن سلامت روانی، روشی آزموده شده برای ساکت کردن زنان است که قدمتش به صدها سال پیش برمی گردد.

تو دنبال امنیت هستی، دانیل. همیشه بوده ای. بگذار بهت بگویم. امنیتی وجود ندارد. یک دوستی خیلی خوب می تواند در یک بعد از ظهر از بین برود و یک عاشق، ممکن است با یک اعتراف، به یک دشمن تبدیل شود.