کتاب سواد عاطفی و عشق

Emotional literacy and love
کد کتاب : 11896
مترجم :
شابک : 978-9642732685
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 234
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سواد عاطفی و عشق اثر کلود استینر

این کتاب سواد عاطفی و عشق بصورت گام به گام راه را برای دستیابی به قدرت عاطفی باز می کند.

این کتاب ارزشمند، دستورالعملهایی حرفه ای در مورد چگونگی آموختن سواد هیجانی -هوشمندی با قلب- از طریق تمرینات خاصی که باعث افزایش آگاهی از احساسات در خود و دیگران می شود ، را با بیانی شیوا و نثری روان ارائه می دهد.

کلود استینر نویسنده این کتاب "سواد عاطفی و عشق" از طریق افزایش حساسیت برای دوست داشتن دیگران شیوه هایی را به شما پیشنهاد می دهد که بسیار برای شما کاربردی خواهند بود.

یکی از این آموزه ها انتقال احساس رضایت به خود و دیگران هنگام مراودات زندگی روزمره است.
دستورالعمل های ارائه شده در مورد چگونگی معکوس کردن الگوهای عاطفی خطرناک خود تخریبی می توانند زندگی عاطفی فرد را کنترل کنند. این برنامه به افراد نشان می دهد که چگونه قلب و ذهن خود را برای برقراری ارتباط صادقانه و موثر با دیگران آماده کنند.
چگونه فضای احساسی را بررسی کنند و در نهایت چگونه مسئولیت زندگی عاطفی خود را بپذیرند.

کلود اشتاینر ، یک روانشناس بالینی و نویسنده کتاب دستیابی به سواد عاطفی و عشق است.وی در برکلی ، کالیفرنیا زندگی می کند.

کتاب سواد عاطفی و عشق

کلود استینر
کلود استینر، زاده ی 6 ژانویه ی 1935 و درگذشته ی 9 ژانویه ی 2017، روان درمانگر و نویسنده ی آمریکایی بود که در فرانسه چشم به جهان گشود.استینر در پاریس به دنیا آمد و در سال 1939 به خاطر حملات نازی ها همراه خانواده به مکزیک رفت.او در سال 1952 به ایالات متحده مهاجرت و در رشته ی مهندسی تحصیل کرد. استینر در سال 1957 با روانپزشکی به نام اریک برن ملاقات کرد و دنبال کننده ی نظریات او شد. او مدرک دکترای خود را در روانشناسی بالینی در سال 1965 از دانشگاه میشیگان دریافت کرد. آثار او بر موضوعاتی چون پیش نوی...