کتاب چگونه از تورم سود ببریم؟

How to profit from inflation
کد کتاب : 119250
مترجم :
شابک : 978-6222841607
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه از تورم سود ببریم؟ اثر کیم کیوساکی

همة ما در کودکی داستان سه بچه خوک را خوانده و شنیده‌ایم که هر کدام سه خانه با پارچه، کاه و آجر ساختند و نهایتا در طوفان تنها خانه‌ای که سالم ماند خانة آجری بود که با دقت و حوصله ساخته شده بود.
در تند بادهای اقتصادی نیز دلیل ویران شدن بنیاد مالی و اقتصادی خانواده‌ها و طبقات مختلف پوشالی بودن چهارچوب مالی آنها و البته راحت‌طلبی است. اگر با کوچک‌ترین نوسان بازار (فارغ از مکان و زمان) فریاد طبقة متوسط و حقوق‌بگیر به آسمان بلند می‌شود دلیل آن سست بودن بنیان مالی آنهاست که سال‌ها به آن امید بسته‌اند. هیچ طلسم و جادویی و یا نسخه‌های یک شبه برای پولدار شدن و کسب ثروت جز توانمند‌سازی از طریق آموزش‌های مالی وجود ندارد. این کتاب با جمع‌آوری مقالات جدید و کاربردی کیم و رابرت کیوساکی در غالب یک کتاب تمام سعی خود را کرده است تا نقاط ضعف شما را با ارائة راه‌کارهای کاربردی به نقاط قوت‌تان تبدیل کند و تکیه گاه مطمئنی در بحران‌های اقتصادی به شما ارائه دهد.
امید است که از مطالب مطرح شده کمال استفاده را کرده و مزید امتنان است که دیدگاه‌های سودمند خود را با ما در میان بگذارید تا در ادامة راه از آنها بهره ببریم.

کتاب چگونه از تورم سود ببریم؟