کتاب گل سنگم

Gole Sangam
کد کتاب : 119295
شابک : 978-9642161942
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت
نوع چاپ : دیجیتال - POD

معرفی کتاب گل سنگم اثر فرناز رمضان نیا

پانی، دختری است که به واسطه‌ی آزارهای جسمی و روحی‌ای که از سمت پدر معتادش در نوجوانی به او وارد شده، تبدیل به شخصی شده که از هویت واقعی خودش فراری است و روزگارش را با رفتن به مهمانی‌های شبانه در قالب شخصیتی جعلی می‌گذراند. آشنایی با پسری به نام آرین در یکی از این مهمانی‌ها از یک سو و حضور دوست صمیمی پدرش در زندگی او از سوی دیگر، پانی را وارد راهی می‌کند که شاید خلاص شدن از آن چندان راحت نباشد.
کتاب در ابتدا با شوکی از میانه‌ی داستان آغاز می‌شود و مخاطب کنجکاو می‌شود برای رسیدن به پاسخ پرسش‌هایی که در ذهنش شکل گرفته خواندن را ادامه دهد.
کتاب تعلیق بالایی دارد به گونه‌ای که شاید نتوانید حتی برای چند دقیقه خواندن کتاب را قطع کنید. در طول داستان نویسنده شوک‌های متعددی را به مخاطب وارد می‌کند. شخصیت اصلی داستان دختری است که بر خلاف ذات پاک و مهربانش سعی می‌کند خود را بی قید و بند نشان دهد پس ممکن است در طول داستان رفتارهایی از او ببینید که برای همه قابل درک نباشد.
نویسنده اثرات مخرب اعتیاد بر زندگی و فرزندان را به خوبی به تصویر کشیده است و صحنه‌های مربوط به رفتارهای ناهنجار پدر پانی بسیار زیبا توصیف شده است.
قلم نویسنده به دور از اطناب است و نویسنده در هیچ قسمتی از کتاب از خط اصلی داستان دور نشده است. داستان به واسطه‌ی نوع سوژه و شیوه‌ی نگارش برای مخاطبین جوان، جذاب‌تر است.
پایان ماجرای این دختر سر به هوا خوش است.
اگر به دنبال داستانی عاشقانه اجتماعی با چاشنی معما و هیجان هستید گل سنگم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب گل سنگم