کتاب قصه های ناتمام

Unfinished Tales of Numenor and Middle-earth
نومه نور و سرزمین میانه
کد کتاب : 98106
مترجم :
شابک : ‏‫978-6222344702‬
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 874
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1980
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قصه های ناتمام - نومه نور و سرزمین میانه
Unfinished Tales
به پیوست ضمایم کتاب «فرزندان هورین» و «راهنمایی بر اسامی موجود در فرمانروای حلقه ها»
کد کتاب : 88131
مترجم :


شابک : 978-6222344702
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 654
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1980
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قصه های ناتمام
Unfinished Tales
نومه نور و سرزمین میانه (دوران دوم)
کد کتاب : 11931
مترجم :
شابک : 978-9643343873
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1980
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 93
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قصه های ناتمام اثر جی آر آر تالکین

داستان های ناتمام» نام مجموعه ای از داستان های تکمیل نشده است که اجل به «جی. آر. آر. تالکین» مهلت نداد پایانشان را مشخص سازد و سرانجامشان نامشخص ماند. این کتاب حاوی اطلاعات بسیار و اشاره های امیدوار کننده اما ناتمامی درباره تاریخ «سرزمین میانه» است، هم در لابلای داستانها و هم در مقالات و شرح های جذاب آن که به دست «کریستوفر تالکین» پسر تالکین نوشته شده است.

داستان های ناتمام سرانجام پس از مرگ تالکین در سال ۱۹۸۰ توسط پسرش به چاپ رسید. این کتاب شامل چهار بخش اصلی است که هر کدام از آن ها چند داستان را در بردارد که دنباله هر کدام از آن ها انبوهی از یادداشت های تکمیلی نویسنده آمده است که خیلی نقاط تاریک را روشن می سازد اما به اقرار خود کریستوفر به دلیل پراکندگی ها متعدد در دست نوشته ها مقداری از خلا های داستان همچنان باقی می ماند و کریستوفر صرفا به گمانه زنی بسنده می کند.

اکتشاف فوق العاده ای در "قصه های ناتمام" در انتظار شما است. کریستوفر تالکین از افسانه های اسطوره ای و فراموش شده که از بایگانی های پدرش کشف کرده است، پرده برداری می کند. از داستانهایی که پیش از این هرگز حکایت نشده اند.
دوره اول
لرد جوان، تورین، از دست نیروهای مورگوت فرار کرد و به عنوان فردی قانون شکن پنهان شده بود، تا اینکه بتواند انتقام قوم خود را از شیطانی که خانه اش را خراب کرده است، بگیرد. اما تورین زیر طلسم یک اژدها نفرت انگیز زندگی می کرد - و هویت مخفی او بیش از آنچه می دانست پنهان شده بود.
دوره دوم
قلب شاهزاده آلداریون متعلق به ارندیس بود، اما شور و شوقی وصف ناشدنی برای اقیانوس و کشتی های بزرگی که دور از چشم دریانوردی می کردند، داشت. اما هیچ کس نمی تواند دو معشوقه داشته باشد - و هیچ عشق فانی نمی تواند در مقابل جذابیت دریا پیروز شود.
دوره سوم
ایزیلدور، جنگجوی بزرگ، با تک حلقه ای که از دست لرد سارون تاریک ربوده شده بود تا او را از شیاطین مخفی کند، فرار کرد. اما ایزیلدور مسئولیت سنگین حامل حلقه بودن و وسوسه های آن را درک خواهد کرد.

کتاب قصه های ناتمام


ویژگی های کتاب قصه های ناتمام

برنده ی جایزه ی Mythopoeic سال 1981

جی آر آر تالکین
جان رونالد روئل تالکین، زاده ی ۳ ژانویه سال ۱۸۹۲ در بلوم فونتین، آفریقای جنوبی - درگذشته ی ۲ سپتامبر سال ۱۹۷۳ میلادی)، نویسنده و زبان شناس بریتانیایی است که کتاب های هابیت و ارباب حلقه ها، از آثار اوست.او از سال ۱۹۲۵ تا ۱۹۵۹، استاد زبان شناسی تاریخی در دانشگاه آکسفورد بود.تالکین علاوه بر کتاب های یاد شده که معروف تر و شناخته شده تر هستند، آثار داستانی دیگری به نام های سیلماریلیون، ماجراهای تام بامبادیل، می رود راه پیوسته تا آن سو و فرزندان هورین دارد که عمدتا پس از مرگش منتشر شدند و در مورد م...
نکوداشت های کتاب قصه های ناتمام
اگر عاشق تالکین هستید، و از ارباب حلقه ها و سیلماریون را خوانده اید، طبیعتا مرحله بعدی سفر در این کتاب است..
Goodreads Review

اگر عاشق آثار تالکین و دنیای او و نیز عاشق تصورات شگفت انگیز و گاهی اوقات تاریک او هستید، به این کتاب سفر کنید.
Amazon Review

قسمت هایی از کتاب قصه های ناتمام (لذت متن)
از گرما و سرمای قلب خود بترسید و اگر می توانید صبر داشته باشید.

اشتباه کوچک، نابود کننده بود. اشتباه های کوچک اغلب اینطور هستند.

وی اظهار داشت: "من برای حکمرانی بیش از حد در شک هستم. برای آماده سازی یا بودن چطور؟ برای آماده شدن برای جنگ، که هنوز هم فقط در حد حدس و گمان است: ارائه آهن به صنعتگران و مبارزانی که سرمست تسخیر و پیروزی هستند، و تعداد کشتگان را به عنوان برتری خود حساب می کنند.