کتاب هفت راز موفقیت مالی

7 Secrets to Success
کد کتاب : 119492
مترجم :
شابک : 978-6227391862
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب هفت راز موفقیت مالی اثر مت موریس

در ابتدا و مهمتر از همه، می­خواهم کارم را با گفتن تبریک به شما بخاطر وقتی که برای خواندن این کتاب با وجود مشغله­های زیاد می­گذارید شروع کنم. با آغاز سفری به سوی درک و استفاده از 7 راز موفقیت، اولین گام خود به سوی تغییر ادامه­ی زندگی با روش­های باورنکردنی را برمی­دارید. ... و با قدم گذاشتن در این مرحله، می­توانید با انجام کارهایی که اکثر مردم هرگز حتی به انجامش فکر نمی­کنند خودتان را در بازی جلو بیندازید - در خودتان سرمایه­گذاری کنید. افراد زیادی هستند که در خرج کردن صدها یا حتی هزاران دلار در سال برای سوخت ماشین خود خم به ابرو نمی­آورند اما در سرمایه­گذاری همان مقدار پول برای تقویت با ارزش­ترین و قیمتی­ترین دارایی­شان امتناع می­ورزند: ذهنشان.
مرحوم جیم رون، کارآفرین، نویسنده و سخنران موفق افسانه­ای گفت: "آموزش رسمی برای شما، زندگی، اما خودآموزی برای شما ثروت و شانس بوجود خواهد آورد. " با انتخاب این کتاب و با صرف زمان و انرژی متمرکز مورد نیاز برای مطالعه و استفاده از اصول واستراتژی‌های بیان شده در آن، یعنی تصمیم گرفته­اید سرمایه­گذاری کنید، به خودتان آموزش دهید، درک­تان را بیشتر کنید و شروع کنید به تبدیل رویاهای زندگیتان به واقعیت.

کتاب هفت راز موفقیت مالی

مت موریس
مت موریس ، میلیونر خودساخته در سن بیست و نه سالگی، به دنبال کودکی و اوایل زندگی حرفه ای که با سختی و مبارزه همراه بود، به موفقیت دست یافت. مت با تسلط بر هنر طراحی سبک زندگی، به بیش از چهل کشور سفر کرده است و هر ساله چندین هفته مرخصی می گیرد در حالی که ده ها میلیون دلار درآمد کسب می کند. او یک سخنران معتبر بین المللی است که کارآفرینانی را با همان علاقه به موفقیت راهنمایی می کند.