کتاب سرمایه گذار موفق در املاک و مستغلات (کتاب تمرین)

Workbook: Rich Dad's Road to Riches: 6 Steps to Becoming a Successful Real Estate Investor
کد کتاب : 119503
مترجم :
شابک : 978-6009964512
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی سرمایه گذار موفق در املاک و مستغلات (کتاب تمرین) اثر رابرت تی کی یوساکی

تبریک و خوش ­آمد می­گویم که در حال استفاده از کتاب تمرین برنامه سرمایه­ گذاری در حوضه املاک و مستغلات پدر پولدار هستید!
از کارشناسان مختلف و مشاوران پدر پولدار شنیده ­اید و میدانید که چگونه باید در عمل بیرون رفته و به دنبال ملک باشید. حال،در این کتاب تمرین با ابزارهای مفیدی آشنا خواهید شد که در فرآیند سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از نقطه شروع، تا اتمام نخستین معامله و سپس مدیریت آن ملک، راهنمایتان خواهد بود. کتاب تمرین شامل فرم­هایی است که مورد نیازتان خواهد بود از جمله: چک لیست­ها، برگه­های تمرین،تعاریف و توضیحاتی که برای طرح ریزی دوره به شما کمک خواهد کرد.
ابتدا نگاهی اجمالی به 6 مرحله تبدیل شدن به یک سرمایه­ گذار موفق در املاک و مستغلات که پدر پولدارم به من آموخت می اندازیم. بخاطر داشته باشید این فرآیند و نه خود ملک است که شما را ثروتمند می­کند.
1.تصمیم بگیرید که یک سرمایه­ گذار شوید. شما باید احساس تعهد کنید و اهداف خود را بشناسید.
2. منطقه ­ای را بیابید که بر روی آن بتوانید متمرکز شوید. اگر در شروع کار هستید، بسراغ منطقه­ ای بروید که با آن آشنایی دارید و یا اینکه در نزدیکی شماست.
3. ملکی را بیابید که با شرایط شما جور باشد. با آموختن فن ارزیابی دارائی ها(املاک)، قادر خواهید بود تا معامله خوب و بد را از یکدیگر تشخیص دهید.
4. درمورد ملک مذاکره و چانه ­زنی کنید. پس از تجزیه و تحلیل ارقام، شما آمادگی پیشنهاد دادن، مذاکره و چانه­ زنی و نهایتا حصول توافق را دارید.
5. معامله را بصورت یکپارچه انجام دهید. ضروری است از جمع آوری اطلاعات تا تامین مالی و نهایتا انتقال سند و ساکن شدن جزئیات فنی را دنبال کنید.
6. ملکتان را مدیریت کنید. دید منفی نداشته باشید. این بهترین راهی است که با آن می­توانید بیشتر سرمایه­ گذاری­های خود را انجام داده و از آن پول در گردش(جریان نقدی) ایجاد کنید.
همچنانکه در کتاب تمرین به جلو می­روید، درمورد هر یک از مراحل گفته شده و اینکه چطور آنها را دنبال کنید، بیشتر خواهید آموخت. اما نخست مایلم مواردی را مورد تاکید قرار دهم مهمترین چیزهایی که از پدر پولدارم در رابطه با سرمایه ­گذاری در املاک و مستغلات آموختم.

کتاب سرمایه گذار موفق در املاک و مستغلات (کتاب تمرین)

رابرت تی کی یوساکی
رابرت تی کی یوساکی، زاده ی 8 آپریل 1947، تاجر و نویسنده ای آمریکایی است. کی یوساکی، بنیان گذار شرکت «پدر پولدار» است. این شرکت، یک نهاد آموزشی خصوصی است که درس های مربوط به مدیریت مالی و تجارت را از طریق ویدیو و کتاب در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.
دسته بندی های سرمایه گذار موفق در املاک و مستغلات (کتاب تمرین)