کتاب مجموعه قصه ها و تصویرها

Tales and Paints
کد کتاب : 119943
مترجم :
شابک : 978-6001270840
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1390-1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت
تعداد جلد : 16

معرفی کتاب مجموعه قصه ها و تصویرها اثر ولادیمیر سوتیف

قصه‌ها و تصویرها مجموعه‌ای از کتاب‌های ساده‌خوان برای کودکان سه تا ۸ ساله ( الف و ب) است.
مثلاْ : خروس و رنگ‌ها یا سه بچه گربه برای کودکان سه ساله تا ۴ ساله جذاب است و کاج و آدم برفی، چرخ‌های جورواجور، کیسه‌ی خالی، عصای کارگشا برای بچه‌های سن‌های بالاتر از ۵ تا ۸ .
این مجموعه داستانی زیبا مورد توجه آموزش پرورش ایران نیز قرار گرفته است و در بخش ما چه بخوانیم در انتهای کتاب فارسی درسی، برای بچه‌های سال اول ابتدایی (کشتی کوچولو، خرس و رنگ‌ها، موش و مداد، سیب و خرگوش) و برای بچه‌های کلاس دوم (گربه پر افاده ، قارچ و مورچه) را معرفی کرده است.
تصویرهای زیبای این کتاب‌ها، در انتقال مفاهیم و اهداف مورد نظر نویسنده، نقش اصلی را بر عهده دارند و کودک را درکنار هم ذات پنداری با شخصیت‌هایی داستانی به تفکر وا می‌دارند.
کتاب‌های این مجموعه عبارتند از: موش و مداد، خروس و رنگ‌ها، ماجراهای بچه گربه‌ها، سیب و خرگوش، گربه‌ی پر افاده، کی بود گفت میو، این چه جورپرنده ایست؟، جوجه مرغ و جوجه اردک، قارچ و مورچه ، چرخ‌های جورواجور، کشتی کوچولو، گربه ماهیگیر، خرس و روباه، کیسه‌ی خالی، عصای کارگشا، کاج و آدم برفی

کتاب مجموعه قصه ها و تصویرها

ولادیمیر سوتیف
ولادیمیر گریگوریچ سوتیف (روسی: Владимир Григорьевич Сутеев) (5 ژوئیه 1903 - 10 مارس 1993) نویسنده، هنرمند و انیماتور روسی بود که عمدتاً برای کودکان داستان می نوشت. او از بنیانگذاران صنعت انیمیشن شوروی بود.کتاب های سوتیف به 36 زبان ترجمه و در کشورهایی مانند نروژ، فرانسه، مکزیک، یوگسلاوی، چکسلواکی، هند و ژاپن منتشر شده است.حتی در جوانی، آثار سوتیف به طور دوره‌ای در مجلات پایونر، مورزیلکا، دروژنیه ربیاتا، و ایسکورکا و در روزنامه پیونرسکایا پراودا منتشر می‌شد. از سینما به ادبیات کودک آم...