کتاب دوقلوهای دندان خرگوشی 4

Semani and Semili and chaotic plans
سمانی و سمیلی و نقشه های بی سروته
کد کتاب : 119945
تصویرگر :
شابک : 978-6222045562‬
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب دوقلوهای دندان خرگوشی 4 اثر سمانه قاسمی

سمانی و سمیلی، خرگوشهای دوقلوی بامزه ای هستند که میخواهند توی هر کاری سرک بکشند؛ برای همین هم خیلی وقتها دردسر میسازند. تورک ریزه، خارخارو، قوری قوری و مولی دوستان آنها هستند و با هم ماجراهای خنده دار و جالبی دارند. با این که خراب کاری‌های آنها بزرگترها را عصبانی میکند، اما انگار نتیجه اش آن قدرها هم بد نیست!

در این کتاب داستان‌های بامزه و خنده داری میخوانید:

آنها دست به کارهای عجیب و غریبی میزنند. از دست خارخارو لجشان میگیرد، برای همین نقشه ی تازه ای میکشند تا حال او را بگیرند. یک برنامه هفتگی مینویسند تا خانم همسایه را شاد و خوش حال کنند. ساندویچ بدبوی قوری قوری را سر به نیست میکنند و وقتی کتاب اسرار آمیز عمه جان به دستشان می افتد دردسرهایی درست میکنند.

کتاب دوقلوهای دندان خرگوشی 4

سمانه قاسمی
سمانه قاسمی متولد ۱۳۶۰ تصویرگر و نویسنده کتاب‌های کودکان است. او از کودکی علاقه زیادی به نقاشی و درست کردن کاردستی داشت. پیش از پایان دبیرستان اولین اثرش را با نشر جویا منتشر کرد. از دانشگاه تهران لیسانس گرافیک و از دانشگاه شیراز فوق لیسانس ادبیات کودک گرفت. از سال ۱۳۸۹ همکاریش را با کانون پرورشی کودکان و نوجوانان برای طراحی و کتاب‌سازی خردسالان شروع کرد. او تلاش کرده است آثاری خلق کند که در آن‌ها کودکان با خلاقیت و ابتکار در شکل و ساختار کتاب مواجه شوند. کتاب‌های «خ...