کتاب ماه نورد

Moonwalk
کد کتاب : 11997
مترجم :
شابک : 978-6009739790
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

کتاب پر فروش سال 1998(مجله های برتیش تایمز،نیویورک تایمز و لوس آنجلس تایمز)

معرفی کتاب ماه نورد اثر مایکل جکسون

کتاب حاضر تنها کتاب نوشته شده درباره مایکل جکسون میباشد که به قلم او خود نوشته شده است.این کتاب شروع سخت او در Midwest،روزهای ابتداییش با جکسون 5 و موفقیت بی نظیر فردی وی را ارائه میدهد.همچنین توصیف می کند که چگونه او سبک رقص خود را توسعه داد ،(منظور رقص Moon Walk است). و در مورد روابط بسیار خصوصی با خانواده خود، از جمله خواهرش جنت ، و ستارگانی چون دایانا راس ، بری گوردی ، مارلون براندو ، کوئینکی جونز ، پل مک کارتی و بروک شیلدز صحبت میکند.در زمان انتشار رسمی آلبوم MOONWALK،حصار های دور مایکل شکسته میشود و سکوتش را به فریادی همراه با رقص و آواز تبدیل میکند.

زبانی که او در این کتاب به کار می برد نشان از روح آرام او در عین حال عزم جدی برای موفقیت در بیرون آمدن داستان خود برای عموم دارد. در زمان نگارش این کتاب ، مایکل پیش از این در چندین فیلم حضور داشته بود ، جوایز متعددی را برای جکسون 5 و تلاشهای انفرادی خود کسب کرده بود و انقلابی در صنعت فیلمبرداری موسیقی داشت. او در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گرفت و سوپراستار شد

در کتاب او در مورد رسانه هایی که وی را دنبال می کردند و پاپارازی که سایه هر حرکت او را بیان میکرد صحبت میکند. او اعتراف میکند که هنگام غم و اندوه و تنهایی گریه می کند.او یک کمال گرا بود و این را در کارش نشان داد.

کتاب ماه نورد

قسمت هایی از کتاب ماه نورد (لذت متن)
می دونید من همیشه دوست داشتم برای دیگران داستان بگم، خصوصا اون داستان هایی که از عمق وجودم نشات می گیرند. من دوست دارم کنار آتیش بشینم و برای مردم قصه بگم و کاری کنم که تصاویر رو ببیند، کاری کنم که بخندند و یا حتی به گریه بیفتد و احساسات مردم را با جادویی به سادگی کلمات با خودم به همه جا ببرم تا بتوانند همه چی را حس کنند. دوست دارم برایشان افسانه هایی را تعریف کنم که روح شان را از بدنشان جدا می کند و باعث تغییراتی چشمگیر در وجودشان می شود. همیشه آرزوی داشتن چنین مهارتی را در سر می پروراندم.