کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی

Basics of computer and programming
کد کتاب : 120196
شابک : 978-6227592634
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی اثر زهرا نصیری اقدم

امروزه کامیپوتر و برنامه‌نویسی ابزاری قدرتمند در زمینه‌های مختلف محسوب می‌شوند. انجام بسیاری از فعالیت‌های پژوهشی بدون حضور کامپیوتر و بدون کمک گرفتن از برنامه‌نویسی سخت و گاهی غیرممکن می‌باشد.
یادگیری برنامه‌نویسی می‌تواند به شما کمک کند در موضوعات دیگری که در حال مطالعه و یادگیری آن‌ها هستید بهتر عمل کنید.
درحین برنامه‌نویسی شما می‌آموزید چگونه یک مشکل را به مراحل کوچکتری تقسیم کنید و از زبانی استفاده کنید که کامپیوتر می‌تواند آن را درک کند.
با یادگیری برنامه‌نویسی شما باهوش‌تر شده و نسبت به دیگران متفاوت‌تر فکر می کنید.
زمانی که برنامه‌نویسی را در تک تک ابعاد زندگی خود نهادینه می‌کنید، هرکدام از این ابعاد، قدرتمندتر و هدفمندتر از قبل می‌شوند.
کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه‌نویسی، مبانی و مفاهیم کامپیوتر و برنامه‌نویسی سی پلاس پلاس را بطور مفصل و کامل در دو بخش و دوازده فصل به مخاطبان حوزه برنامه‌نویسی آموزش داده است.

کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی

زهرا نصیری اقدم
زهرا نصیری اقدم متولد سال 1362،دانشجوی دکتری رشته مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار) می باشد. وی دارایده سال سابقه تدریس کامپیوتر٬ مولف و مترجم چهار کتاب دانشگاهی، استاد دانشگاه‌های دولتی٬ آزاد٬ پیام‌نور٬ علمی کاربردی، استاد نمونه‌ی دانشگاه در دو سال متوالی، و مدرس دوره‌های آزاد است.