کتاب در قفل شده

The Locked Door
کد کتاب : 120242
مترجم :
شابک : 978-6004616027
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب در قفل شده اثر فریدا مک فادن

کتاب "در قفل شده" اثر فریدا مک فادن یک داستان گیرا، هیجان‌انگیز و پرچالش برانگیز است که خواننده را وارد دنیایی از رازها و معماها می‌کند. در این اثر، مک فادن با مهارت‌های نویسندگی‌اش موقعیت‌هایی غیرمنتظره و تنش‌زا را ایجاد می‌کند که خواننده را تا صفحات آخر کتاب در هیجان نگه می‌دارد.

وقتی نورا 11 ساله در اتاقش مشغول انجام تکالیف مدرسه بود حتی فکرش را هم نمی‌کرد که پدرش در زیرزمین خانه مشغول به قتل رساندن آدم‌ها باشد! تا روزی که سر و کله پلیس پیدا می‌شود و پدرش به زندان می‌افتد. پدر نورا یک قاتل بود، قاتل دخترهایی که چشم‌های آبی و موهای مشکی داشتند.چندین سال از به زندان افتادن پدر نورا می‌گذرد و نورا یک جراح مشهور و موفق می‌شود. هیچکس حتی گمان نمی‌کند که پدرش یک قاتل زنجیره‌ای باشد و او هم قصد دارد همیشه به عنوان یک راز نگهش دارد. تا اینکه نورا متوجه می‌شود یکی از بیمارانش به قتل رسیده، دقیقا به همان شیوه‌ای وحشتناکی که پدرش این کار را می‌کرد.یک نفر هویت واقعی نورا را می‌داند و می‌خواهد او را مقصر جلوه دهد. ولی او یک قاتل نیست و پلیس هم بر علیه او مدرکی ندارد، مگر تا زمانی که وارد زیرزمین خانه‌اش شوند.

فریدا مک فادن با نگاهی عمیق به روابط انسانی، مسائل روانشناختی و تاثیر واقعیت‌های پنهان بر زندگی فردی، یک داستان جذاب و غنی از لحظات تأمل‌برانگیز به خواننده ارائه می‌دهد. "در قفل شده" کتابی است که هر خواننده‌ای را که به دنبال داستان‌هایی با عمق روانشناختی و الهام‌بخش هست، می‌تواند جذب کند.

کتاب در قفل شده

فریدا مک فادن
​فریدا مک فادن، نویسنده پرفروش آمازون شماره 1 اهل امریکا، یک پزشک متخصص در آسیب مغزی است که چندین رمان هیجان انگیز روانشناختی و رمان های طنز پزشکی پرفروش Kindle را نوشته است.
قسمت هایی از کتاب در قفل شده (لذت متن)
اخم می کنم. بابا هنوز خانه نیست، پس چرا از زیرزمین صدا می آید؟ انگار چیزی کوبیده می شود. صدایش آرام است، اما می توانم بشنومش. و بعد چیز دیگری می شنوم. تقریبا شبیه فریادی خفه است. آن پایین چه خبر است؟ دستم را روی دستگیره در می گذارم و محکم می پیچانمش.