کتاب شاد ماندن

Staying happy
مهارت های زندگی 1
کد کتاب : 120288
مترجم :
شابک : 978-9642290345
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 901
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب شاد ماندن اثر پاتریشیا جی مورفی

کتاب حاضر یک جلد از مجموعه ایست که برای ایجاد سلامتی در کودکان و القای حس بهتر زندگی تهیه شده است. این اثر با جملات کوتاه و تصاویر گویای خود کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد و هم چون روانشناسی همراه، مهارت های زندگی را به آنان آموزش می دهد. در این جلد در رابطه با شادی، غم، استرس، تنهایی، ترس و نگرانی جملاتی آموزنده و مفید ارائه شده و راه رسیدن به آرامش و رهایی از احساسات ناگوار با زبانی کودکانه آموزش داده شده است.

کتاب شاد ماندن

پاتریشیا جی مورفی
پاتریشیا جی مورفی کتاب‌های داستانی کودکان، کتاب‌های غیرداستانی و شعر می‌نویسد. او همچنین برای مجلات، شرکت ها، شرکت های انتشاراتی آموزشی و موزه ها می نویسد. او مالک PattyCake Productions است و در نورثبروک، ایلینوی زندگی می کند.
قسمت هایی از کتاب شاد ماندن (لذت متن)
همه ی ما گاهی احساس نگرانی، غم یا تنهایی می کنیم. اما کارهایی هست که می توانیم با انجام آن، احساس شادی را دوباره به خود بازگردانیم. ما می توانیم احساس خود را با شخصی که به او اعتماد داریم در میان بگذاریم. می توانیم درباره ی کاری که می تواند به ما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشیم، فکر کنیم. کارهایی را انجام بده که به آن علاقه داری. بخند و شاد باش. سعی کن بیش از حد کار نکنی. کار زیاد ممکن است باعث استرس بیش تر شود. سعی کن خوب بخوری و ورزش کنی. بهتر است به اندازه کافی استراحت کنی. سلامتی باعث شادی تو می شود.