کتاب عملگرایی برند از قصد تا اقدام

Brand Activism: From Purpose to Action
کد کتاب : 120312
مترجم :
شابک : 978-6227592160
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عملگرایی برند از قصد تا اقدام اثر فیلیپ کاتلر

کتاب عملگرایی برند از قصد تا اقدام یکی از مهم ترین و جدیدترین آثار فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی جهان و کریستین سرکار است که می تواند راهنمای مناسبی برای همه فعالان اقتصادی باشد تا بر نیکنامی خود، سازمان و برندهایشان بیافزاید و حس خوبی در انسان ها به وجود آورند.
کتاب عملگرایی برند به موضوعات، روشها و راه کارهای تحقق و عملی کردن وعده های برند در امور اجتماعی و معنوی می پردازد که به نوعی در راستای بازاریابی نسل ۵ که خود توجه ویژه به انسانیت و بشریت است، می باشد.
این کتاب می تواند موجی جدید از فعالیت ها را در سازمان های گوناگون به وجود آورد که نتیجه آن برند دوستی و برندپذیری بیشتر است. نیکنامی و ماندگاری برندهاف تنها به امور و فعالیت های اقتصادی محدود نمی شود بلکه در خدمات غیراقتصادی و فعالیت هایی همچون توجه به محیط زیست، سلامت مردم، آرامش و آسایش انسان ها و رفاه عمومی و اجتماعی نیز میپردازد.

کتاب عملگرایی برند از قصد تا اقدام

فیلیپ کاتلر
فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) (زاده ۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو، ایلینوی) از اساتید مطرح دانش بازاریابی جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌است. کتاب اصول بازاریابی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود.او دارنده درجه استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» رشته بازاریابی بین‌المللی است و این درجه را در دانشکده مدیریت دانشگاه نو...