کتاب سفیر کبیر

Windmills of the gods
کد کتاب : 120658
مترجم :
شابک : 978-6003402072
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 380
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب سفیر کبیر اثر سیدنی شلدون

مری اشلی تأثیر زیادی بر رئیس‌جمهور آمریکا پل آلیسون دارد. رئیس‌جمهور به دنبال ایجاد ارتباط با بلوک شرق است و مرگ اشلی را به عنوان سفیر کبیر در رومانی انتخاب می‌کند. او در ابتدا به‌خاطر خانواده‌اش این پیشنهاد را نمی‌پذیرد، ولی پس از مرگ شوهرش نظرش عوض می‌شود. و به عنوان سفیر کبیر به رومانی می‌رود، اما این سمت او مخالفت‌هایی را در پی دارد .
داستانی جذاب با معماهایی پیچیده که تا پایان داستان شما را برای حل کردن آن با خود همراه می‌سازد و سیاست‌های مخفیانه سیاستمداران و قدرت‌طلبی آنها به خوبی توصیف شده است.

کتاب سفیر کبیر

سیدنی شلدون
سیدنی شلدون (به انگلیسی: Sidney Sheldon) (زاده ۱۱ فوریه ۱۹۱۷ - درگذشته ۳۰ ژانویه ۲۰۰۷) رمان نویس معروف آمریکایی بود. شلدون پیش از روی آوردن به رمان نویسی، فیلمنامه ها و نمایشنامه هایی نوشت که او را برنده جایزه هایی همچون اسکار بهترین فیلمنامه نویسی و جایزه نمایشنامه نویسی تونی کردند. او در داستان نویسی بسیار موفق بود و با انتشار تنها ۱۸ رمان هفتمین پرفروش ترین نویسنده تاریخ است.وی افزون بر رمان نویسی بیش از ۳۰ فیلمنامه، ۲۵۰ فیلمنامه تلویزیونی و ۱۰ نمایشنامه نوشت ، آثار شلدون در بیشتر کشورهای ...