کتاب آنچه مال من است مال شماست

What's Mine Is Yours: The Rise of Collaborative Consumption
ظهور مصرف اشتراکی
کد کتاب : 120699
مترجم :
شابک : 978-6229911617
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب آنچه مال من است مال شماست اثر ریچل باتزمن

در این کتاب با پدیده مصرف اشتراکی آشنا می‌شویم. پدیده‌ای که به تازگی در جهان در حال ریشه دواندن است و نقش بسیار مهم و پررنگی در زندگی امروز آدم‌ها ایفا می‌کند. با سرعت گرفتن استفاده از اینترنت در کسب و کارها افراد موفق شدند تا نوع زندگی و نوع کسب و کارشان را تغییر دهند. این تغییرات به این صورت است که همه افراد می‌توانند از انواع مختلف کالا و خدماتی که دیگران نیز استفاده می‌کنند، بهره ببرند و همه این‌ها به لطف استفاده از اینترنت است. ظهور مصرف اشتراکی یک پدیده بسیار تاثیرگذار در حفظ محیط زیست و کمک به افراد مختلف برای استفاده از کالا و خدمات است.
مولفان کتاب هردو از مشاوران کسب و کار و کارآفرینان موفق هستند. آن‌ها برای هر بخش کتاب و هر مبحث جدیدی که مطرح می‌کنند، یک مثال از استارت‌آپ‌های مختلف در سراسر دنیا نیز می‌زنند. مثال‌هایی که به همه افراد کمک می‌کند تا درک واضح‌تری از مسائل بیان شده در کتاب به دست بیاورند.

کتاب آنچه مال من است مال شماست

ریچل باتزمن
راشل بوتسمن یک متخصص و نویسنده برجسته در زمینه اعتماد در دنیای مدرن است. او به عنوان اولین همکار اعتماد در دانشکده بازرگانی سعید دانشگاه آکسفورد، قصد دارد طرز فکر مردم را در مورد اعتماد و موضوعات مرتبط مانند قدرت، نفوذ، حقیقت و باورها به چالش بکشد و تغییر دهد. او به عنوان یکی از 30 متفکر تأثیرگذار مدیریت جهان توسط Thinkers50 شناخته شده است، یکی از 10 صدای تأثیرگذار در بریتانیا در لینکدین و به عنوان یک رهبر جوان جهانی توسط مجمع جهانی اقتصاد مورد تقدیر قرار گرفته است. کارهای او به طور گسترده در...