کتاب ماجراهای جنگل

Jungle Adventures
نمایشنامه عروسکی-زنده ویژه نوجوانان
کد کتاب : 120789
شابک : 978-6227973174
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب ماجراهای جنگل اثر احمد مایل

نوجوانی دورانی خاص با حساسیتی ویژه است نوجوانان اگر با درایت این دوران را طی کنند با سربلندی پا به دنیای جوانی خواهند گذاشت. در این دوران چیستی و چرایی جهان هستی برای آنها مهم می شود و به دنبال هویت خود می گردند.
قطعا گذر از این دوره و پیروزی ها و شکست ها نوجوانان را آبدیده می کند و به آنها می آموزد که چگونه در مقابل شر بایستند و خیر را با شادی بپذیرند.
نوشتن نمایشنامه برای نوجوانان بسیار مشکل و کاری حساس است؛ نگاشتن متنی که آنها را در طی این دوره یاری دهد و پاسخی برای پرسش هایشان باشد از همین رو و برای رسیدن به این هدف نوشتن این متن را آغاز کردم که دو سال از من زمان گرفت تا برای نوجوانان اندیشمند و خردپذیر حرفی برای گفتن داشته باشد بارها آن را نوشتم و صحنه به صحنه تغییر دادم و دوباره بازنویسی کردم.

کتاب ماجراهای جنگل

احمد مایل
احمد مایل فارغ‌التحصیل کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران و دانشکده هنرهای زیبا، کارشناسی ارشد کارگردانی دانشگاه تربیت مدرس که پیش‌تر مدیر تِئاتر و مدرس تِئاتر در دانشگاه شهید بهشتی بخش فوق برنامه جهاد دانشگاهی، مدیر تئاتر و مدرس تئاتر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدرس تئاتر استان های کشور از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.