کتاب برند محبوب

Lovemarks : the future beyond brands
چرا مردم عاشق محصولات یک برند می شوند؟
کد کتاب : 12091
مترجم :
شابک : 9786006958835
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 413
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برند محبوب اثر کوین رابرتس

کتاب "برند محبوب" نوشته "کوین رابرتس" میباشد که محوریت آن دلیل محبوبیت یک برند و به دنبال آن فروش بالای آن محصول میباشد.

برندهای بزرگ برای ادامه حیات باید وفاداری بی چون و چرایی در مصرف کنند ها ایجاد کنند؛ این تنها راهی است که می توانند خودشان را از میلیون ها برند معمولی متمایز کنند. "کوین رابرتس" باور دارد که عشق راه مسلم به سوی آینده ی تجارت است. این کتاب نشان می دهد که این تنها کارشناسان خبره ی بازرگانی نیستند که آینده ی تجارت را تعیین می کنند، بلکه تعیین کنندگان اصلی آن، افراد ویژه ی هستند که روبرتز به آنها می گوید مصرف کنندگان الهام بخش. در این نسخه ی کامل کتاب "برند محبوب"؛ چشم اندازی فراتر از برند، کوین رابرتس صنعت خرده فروشی ۹ تریلیون دلاری را برعهده گرفته است. بخش جدید الماس های در ذهن تجربه خرید از دیدگاه برندهای محبوب را بررسی می کند و نشان می دهد که چطور بعضی خرده فروش ها در حال ایجاد تئاتر رویاها هستند تا وفاداری بی چون و چرا را از آن خود کنند.

"تام پیترز" نویسنده اصول مدیریت بازرگانی در پشت جلد کتاب برند محبوب در شرایط سخت و پرتلاطم، این ایده ها و اراده ها هستد که می توانند حتی کوه ها را جابجا می کنند. کتاب برند محبوب، محصول ذهن سنت شکن و خلاق کوین رابرتس، مدیرعامل شرکت جهانی ساچی اندساچی است. رابرتس با صدای بلند پرصلابتش و با دنیای از اطلاعات که پشتوانه ی موفقیت او هستند، به ما می گوید که تلاش های برندسازی به شکل و شیوه های گذشته، از دور خارج شده اند و پوچ و بی مایه هستند. چیزی که مصرف کننده نیاز دارد علاقه ی شدید است. رابرتس نقشه ی فوق العاده خودش را براساس رازآلودگی، مسحورکنندگی، لذت جویی بنا گذاشته است و همین نقشه را در کتاب برند محبوب با طرحی بسیار باشکوه، آورده است. کوین رابرتس باور دارد که عشق را ه مسلم به سوی آینده تجارت است. برند محبوب کتابی پیشگام در فسلفه تجارت است. در این کتاب رابرتس مسیر حرکت کالا به سمت نام تجاری و سپس به برند و لزوم برداشتن قدم بعدی یعنی برند محبوب را شرح می دهد.

کتاب برند محبوب

کوین رابرتس
کوین جان رابرتز یک تاجر انگلیسی است. او از سال 1997 تا 2014 مدیر اجرایی آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi بود. در سپتامبر 2006، Saatchi & Saatchi به دلیل ایده علائم تجاری، که توسط Roberts ابداع و تبلیغ شد، قرارداد 430 میلیون دلار JC Penney را به دست آورد. او متولد 20 اکتبر 1949 (سن 71 سال)، لنکستر، انگلستان است.
قسمت هایی از کتاب برند محبوب (لذت متن)
بسیاری از زنان خرده فروش لباس های مد، حدود 10 سال پیش، نظری ابلهانه و یکسان داشتند: «به طور منطقی می توان پیش بینی کرد که خانم ها چه چیزی می خواهند! براساس مطالعات جمعیت شناختی گفته می شد خانم ها هرروز مسن تر می شوند؛ بنابراین عقل سلیم می گفت که دست به کار شویم؛ زیرا خانم های مسن تر به جوانی، تازگی و جذابیت جنسی علاقه ی چندانی نخواهند داشت. البته این موضوع پیش بینی ای پیش پا افتاده بود! در نهایت، مشخص شد که خانم ها هرگز احساس نمی کنند مسن تر یا بزرگ تر شده اند. در هرحال آن ها برای خرید لباس ماکسی بلند، تنگ و چسبان و خوش قد و بالا یا کت و دامن رسمی با دامن های کوتاه به سوی مغازه ها می شتافتند. بدین ترتیب، افراد منطقی بازی را باختند و تعداد کمی از خرده فروش ها موفق شدند. در نهایت، کسانی که به درک و شناختی حقیقی از احساسات و عواطف انسانی برگشتند، پیروز میدان شدند.»