کتاب فروشگاه همه چیز

The Everything Store
کد کتاب : 12103
مترجم :
شابک : 978-6008738725
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 418
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

فروشگاه همه چیز
The Everything Store
کد کتاب : 54454
مترجم :
شابک : 978-6005994513
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 427
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب فروشگاه همه چیز اثر برد استون

داستان معتبر و کامل یکی از موفق ترین شرکت های جهان به نام آمازون، و بنیان گذار سخت کوش و باهوش آن، جف بیزوس.

بنیانگذار دوراندیش Amazon.com، جف بزوس، فقط به داشتن کتابفروشی راضی نبود. او می خواست آمازون به فروشگاه همه چیز تبدیل کند و انتخاب بی نظیر و بسیار راحتی را با قیمت های بسیار پایین به مشتریان ارائه دهد. برد استون در "فروشگاه همه چیز" چگونگی انجام این کار را با اشاره به فرهنگ شرکتی جاه طلبانه مداوم و مخفیانه که تا به حال شکست نخورده است نشان می دهد.

کتاب «فروشگاه همه چیز» زندگینامه ی آشکارکننده و معتبروکامل از شرکتی است که یکی از اولین و بزرگ ترین شرط بندی ها را بر روی اینترنت بست و شیوه ی خرید و مطالعه ی ما را برای همیشه تغییر داد.

کتاب فروشگاه همه چیز


ویژگی های کتاب فروشگاه همه چیز

برنده جایزه فایننشال تایمز و کتاب تجارت سال گلدمن ساکس

برد استون
برد استون سردبیر ارشد اجرایی فناوری در بلومبرگ نیوز و نویسنده کتاب " اوبر، ایر بی اند بی و شرکتهای سیلیکون ولی چگونه در حال تغییر جهان هستند" است. او همچنین نویسنده پرفروش های نیویورک تایمز است: "فروشگاه همه چیز: جف بزوس و عصر آمازون"، که برنده جایزه کتاب سال کسب و کار سال 2013 از سوی Financial Times و Goldman Sachs شد و به 26 زبان ترجمه شده است. او در منطقه خلیج سان فرانسیسکو زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب فروشگاه همه چیز
Mr. Stone tells this story with authority and verve, and lots of well-informed reporting.... A dynamic portrait of the driven and demanding Mr. Bezos.
آقای استون این داستان را با اقتدار و گزارش های آگاهانه زیادی روایت می کند .... پرتره ای پویا از آقای بزوس پر توقع و با انگیزه.
New York Times New York Times

Engrossing.... Stone's long tenure covering both Bezos and Amazon gives his retelling a sureness that keeps the story moving swiftly."
درگیر کننده .... پیشینه طولانی استون با بزوس و آمازون، این اطمینان را به خواننده می دهد که داستان به خوبی جریان یابد.
New York Times Book Review New York Times Book Review

Stone's account moves swiftly and surely.
کتاب استون با سرعت و با اطمینان جریان می یابد.
New York Times Book Review New York Times Book Review

قسمت هایی از کتاب فروشگاه همه چیز (لذت متن)
آمازون در 250،000 نسخه "هری پاتر و جام آتش" متحمل ضرر شد تا وفاداری مشتری را در درازمدت به دست آورد.

هنوز چیزهای زیادی وجود دارند که باید اختراع شوند. چیزهای جدید زیادی هستند که اتفاق خواهند افتاد. مردم روحشان هم خبر ندارد که اینترنت چقدر تأثیرگذار خواهد بود و این تازه روز اول در چنین راه بزرگی است.

هنگامی انتخاب بین داشتن دل مشغولی در مورد رقبا و یا داشتن دل مشغولی در مورد مشتریان به وجود می آید، ما همیشه داشتن دل مشغولی در مورد مشتریان را انتخاب می کنیم. ما حواسمان به آنچه که رقبایمان انجام می دهند هست اما انرژی خود را در آنجا صرف نمی کنیم

اگر انسان ها بلندمدت فکر کنند، ما می توانیم کارهایی را به سرانجام برسانیم که در غیر این صورت امکانش میسر نیست. افق های زمانی مهم هستند، آن ها بسیار اهمیت دارند.