کتاب دریاچه مه آلود

Stillhouse Lake
  • 15 % تخفیف
    250,000 | 212,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموت آموت
    نویسنده:
کد کتاب : 12105
مترجم :
شابک : 978-6003840515
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

دریاچه متروک
Stillhouse Lake
کد کتاب : 32432
مترجم :
شابک : 978-6006974491
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب دریاچه مه آلود اثر ریچل کین

کتاب «دریاچه مه آلود» رمانی نوشته «ریچل کین» است که نخستین بار در سال 2017 انتشار یافت. چه اتفاقی برای زنی می افتد که نمی دانسته همسرش، زنانی جوان را می دزدیده، آن ها را در گاراژ خانه‌شان با طناب می بسته، شکنجه می کرده و به شکلی وحشیانه به قتل می رسانده است؟ «جینا رویال» پس از مطلع شدن از این موضوع، دستگیر شد، از دو پسرش جدا افتاد، به محاکمه رفت و مدتی بعد تبرئه شد. او در چهار سال بعدی، به شکل بی وقفه مورد آزار و اذیت افرادی قرار گرفت که هنوز اعتقاد داشتند «جینا» در جنایت های همسرش، «مل رویال»، با او همکاری می کرده است. «جینا» اکنون نام خود را به «گوئن پراکتر» تغییر داده است. «مل» در زندان است و «گوئن» امید دارد بتواند خانه ای امن و زندگی نرمالی را در منطقه ای روستایی در ایالت «تنسی» برای خودش و دو پسرش بسازد. اما کشف شدن جسدی در آن منطقه و از راه رسیدن نامه هایی تهدیدآمیز، زندگی جدید او را تهدید به نابودی می کند.

کتاب دریاچه مه آلود


ویژگی های کتاب دریاچه مه آلود

نامزد دریافت جایزه بهترین کتاب معمایی گودریدز سال 2017

«ریچل کین» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

ریچل کین
ریچل کین، نام مستعار رکسان لانگ استریت کنراد (Roxanne Longstreet Conrad) نویسنده آمریکایی داستان های علمی، فانتزی، معمایی، هیجانی و رمان های ترسناک می باشد. او همچنین رمان های رسانه ای نیز منتشر می کند. کین لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه فنی تگزاس در سال 1985 می باشد. وی از سال 1990 در حال نوشتن و انتشار داستان های کوتاه و رمان می باشد. کین یک نوازنده حرفه ای پیشین است که افتخار نوازندگی با هنری مانچینی ، پیتر نرو و جان ویلیامز را داشت. کین از سال 1999 در یک شرکت ارتباطات به عنوان طراح وب، و...
نکوداشت های کتاب دریاچه مه آلود
With compelling characters and plenty of credible plot twists.
با کاراکترهای ملموس و پیچ و خم های باورپذیر متعدد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Highly entertaining and super intense!
بسیار سرگرم کننده و فوق العاده پرتنش!
Novel Gossip

Amazing.
حیرت انگیز.
Night Owl Reviews

قسمت هایی از کتاب دریاچه مه آلود (لذت متن)
این هرگز چهره واقعی اش نبود. پدر خوب بودن فقط نقابی بود که او برای پنهان کردن هیولای درونش به چهره می زد. ولی این به این مفهوم نیست که بچه ها عشق و علاقه «ملوین رویال» را فراموش کرده بودند. بی اختیار یادم می آید که او چقدر می توانست مهربان باشد، چقدر قابل اعتماد. وقتی به چیزی توجه می کرد، تمام توجهش را به آن معطوف می کرد. من و بچه ها را دوست داشت و ما فکر می کردیم این دوست داشتن واقعی است.

ولی نمی توانست واقعی بوده باشد. نه با توجه به شخصیت واقعی اش. من تفاوت این دو را نفهمیده بودم و وقتی متوجه همه نکاتی می شوم که از نظرم پنهان مانده بودند، حالم بد می شود.

عجیب است که همه مدرسه ها بوی مشترکی دارند. بلافاصله احساس می کنم دوباره سیزده سال دارم و مرتکب خطایی شده ام. وقتی وارد دفتر مدیر راهنمایی می شوم، «کانر» را می بینم که روی یکی از صندلی های سفت پلاستیکی قوز کرده و به کفش هایش خیره شده است. حدسم درست بود.