کتاب حفره

Hole in My Life
تجربه ی جوانی
کد کتاب : 12109
مترجم :
شابک : 978-622-6194-04-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 181
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

بهترین کتاب سال برای مخاطبین نوجوان به انتخاب انجمن کتابخانه های آمریکا

معرفی کتاب حفره اثر جک گانتوس

کتاب حفره، اثری نوشته ی جک گانتوس است که اولین بار در سال 2002 به چاپ رسید. جک گانتوس، نویسنده ی تحسین شده و خالق بیش از سی کتاب ادبیات نوجوان، در این اثر به دوره ای پرمشکل و بسیار سخت در زندگی اش می پردازد که با پایان دوران جوانی اش همراه شد. در سطح، گانتوس در حال روایت داستان پرفراز و نشیب آخرین سال حضورش در دبیرستان، دوران کوتاه خود به عنوان یک مجرم و حضورش در زندان است. اما در زیر سطح این ماجراهای هیجان انگیز، داستانی دیگر روایت می شود: این که گانتوس چگونه از میل برای نویسنده شدن به سوی نویسنده شدن حرکت کرد و این که چگونه تعهدش برای رسیدن به چیزی که واقعا می خواست، به او کمک کرد تا پایداری داشته باشد و درنهایت، بر تلخ ترین تجربه ی زندگی اش غلبه کند.

کتاب حفره

جک گانتوس
جک گانتوس، زاده ی 2 جولای 1951، نویسنده ی آمریکایی کتاب های کودک و نوجوان است.او در مونت پلزانت، پنسیلوانیا به دنیا آمد. پدرش، معمار ساختمان و مادرش کارمند بانک بود. نخستین جرقه های علاقه مندی جک به حرفه ی نویسندگی در کلاس ششم زده شد، زمانی که کتاب خاطرات خواهرش را خواند و فهمید که بهتر از او می تواند بنویسد. جک، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدش را از کالج امرسون در بوستون گرفت. گانتوس تا به امروز، برای همه ی سنین کتاب نوشته است.
نکوداشت های کتاب حفره
A memoir, by turns harrowing and hilarious, about a huge mistake.
شرح حالی هم ترسناک و هم بسیار خنده دار درباره ی اشتباهی بزرگ.
Miami Herald

A tale of courage and redemption.
داستانی درباره ی شجاعت و رستگاری.
The New York Times Book Review

A thoughtful and provocative memoir.
شرح حالی خردمندانه و برانگیزاننده.
Hyde Park Review of Books

قسمت هایی از کتاب حفره (لذت متن)
شخصی یک روز گفت هر کسی می تواند در شرایط خوشایند، عالی باشد. اما آزمون شخصیت واقعی این است که شخص چقدر می تواند در زمان های سخت، تصمیمات خوب بگیرد.

هر بار که کتابی می خواندم، از آن بخش هایی فهرست درست می کردم که به خاطر زیبایی و قدرت حقیقتشان، مرا غرق در غبطه و تحسین می کردند.

می خواستم کتاب ها مرا تغییر دهند، و می خواستم کتاب هایی بنویسم که دیگران را تغییر دهند.