کتاب گاه خرد

Gah-e kherad
در گفتگو با دکتر رضا داوری اردکانی
کد کتاب : 121299
شابک : 978-6008405108
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 278
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب گاه خرد اثر حسین کلباسی اشتری

دفتری که در دست دارید حاصل گفتگوی به نسبت طولانی استاد داوری اردکانی با آقای دکتر حسین کلباسی است.سعی بر این بوده است که ابهام های موجود در نوشته های استاد داوری اردکانی تا حد امکان رفع و روشن شود.موضوع اصلی این کتاب فلسفه اسلامی است.

کتاب گاه خرد

حسین کلباسی اشتری
حسین کلباسی اشتری (زاده ۱۳۴۱، اصفهان) پژوهشگر حوزه فلسفه و استاد گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی است. او مدتی در حوزه تحصیل کرده و دوره دکتری فلسفه را در دانشگاه تهران گذرانده‌است. کلباسی سردبیری مجلات تاریخ فلسفه و غرب‌شناسی بنیادی را بر عهده دارد.در سال ۱۳۹۳، در فضای مجازی، چند مورد اتهام دستبرد فکری به او زده شد. در مقابل حسین کلباسی اشتری در تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۹۳ در وبگاه دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به یکی از اتهامات تقلب علمی که در مورد مقاله ای انگلیسی مطرح شده، پاسخ داد. کلب...
قسمت هایی از کتاب گاه خرد (لذت متن)
من اگر رند خراباتم وگر حافظ شهر این متاعم که تو می­بینی و کمتر زینم دفتری که در دست دارید حاصل گفت­وگوی بالنسبه طولانی با همکار گرامیم جناب آقای دکتر حسین کلباسی است. بعضی دوستان دیگرم نیز مشارکتی داشته اند. سعی بر این بوده است که ابهام­های موجود در نوشته­­های من تا حد امکان رفع و روشن شود. اگر به این مقصود نرسیده­ایم. بضاعت من اندک بوده است.