کتاب سفر به قلب زنان امریکای لاتین

Voyage au coeur des femmes latino-américaines
هجده داستان کوتاه از نویسندگان زن امریکای لاتین
کد کتاب : 12201
مترجم :
شابک : 978-6007131244
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 178
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سفر به قلب زنان امریکای لاتین اثر آنیس پواریه

۱۸ داستان کوتاه این کتاب هریک با سبک و سیاق خود نماینده ادبیات کشورشان هستند. قهرمانان این داستان ها در فاصله میان تسلیم و شورش می جنگند و اگرچه این داستان زنان است که این مجموعه را شکل می دهد، اما مردان بی آنکه حذف شوند، در همه جا حضور دارند.

کتاب سفر به قلب زنان امریکای لاتین

آنیس پواریه
آنیسکاترین پواریه (زاده 27 فوریه 1972) روزنامه نگار فرانسوی است.وی در پاریس متولد شد و از اواسط دهه 1990 در لندن زندگی و کار کرد، در ابتدا دانشجوی دکترا در مدرسه اقتصاد لندن بود.وی به عنوان تهیه کننده رادیو در رادیو فرانسه کار کرده است.او برای Le Nouvel Observator می نویسد، و Le Monde و آثارش به زبان انگلیسی در روزنامه های گاردین، تایمز، New Stateman و The Independent روز یکشنبه حضور داشته است. او همچنین خبرنگار ماریان، لا وی و L'Espresso ایتالیایی است. او بین سالهای 2001 و 2006 منتقد فیلم Li...
دسته بندی های کتاب سفر به قلب زنان امریکای لاتین
قسمت هایی از کتاب سفر به قلب زنان امریکای لاتین (لذت متن)
کت استیونس مال من، چارلی پارکر مال تو، سوله داد برادو مال تو، لت ایت بی مال من، دن کیشوت مال من، مانیفست مال تو ،کافکا و کانتی مال من هستند، بونوئل مال تو، هیروشیما عشق من را من بهت هدیه دادم، کتاب های دیگر مارگاریت دوراس مال من هستند. دیکشنری رویال آکادمی رو هم می تونی برداری، گرچه ناراحت می شم.