کتاب 12 هفته برنامه راز رشد عضلات گلوت بدون افزایش حجم پا

Grow Your Glutes without Growing Your Legs
کد کتاب : 122158
شابک : 978-6227879209
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 105
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب 12 هفته برنامه راز رشد عضلات گلوت بدون افزایش حجم پا اثر برت کنترراس

این کتاب برای اهداف آموزشی است .نویسندگان و مترجمین این کتاب و برنامه، در قبال اثرات نامطلوبی که به شکل مستقیم یا غیرمستقیم در نتیجه استفاده از اطلاعات ارائه شده در این کتاب ایجاد شوند، هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهند داشت . درصورتی‌که تمرین به طور ایمن و بااحتیاط انجام نشود، می‌تواند برای شما و سایرین خطرناک باشد .مهم است که قبل از شروع تمرین، با یک مربی حرفه‌ای فیتنس مشورت کنید .همچنین، به دلیل شدت و دشواری تکنیکی که در این کتاب آمده، مهم است که قبل از انجام تمرین با پزشک نیز مشورت کنید.

کتاب 12 هفته برنامه راز رشد عضلات گلوت بدون افزایش حجم پا

برت کنترراس
برت کنترراسدکترای علوم ورزشی از دانشگاه AUT دارد ونویسنده کتاب آزمایشگاه گلوت وکتاب آناتومی تمرینات قدرتی با وزن بدن می باشد.
دسته بندی های کتاب 12 هفته برنامه راز رشد عضلات گلوت بدون افزایش حجم پا
قسمت هایی از کتاب 12 هفته برنامه راز رشد عضلات گلوت بدون افزایش حجم پا (لذت متن)
معمولا چنین جملاتی می گویند : “عضلات چهار سر رانی من قوی تر است و پاهایم بیش از حد بزرگ هستند، به همین خاطر نمی خواهم هیچ تمرینی برای عضلات پا انجام دهم.” شفاف سازی می کنم، به عقیده من تمام افراد باید ذهنیت سالمی راجع به بدن خود داشته باشند و من هرگز به کسی نمی گویم که باید چگونه به نظر برسد، اما اگر شخصی به من مراجعه کند و ظاهر خاصی را برای خود بخواهد، به خواسته اش توجه می کنم و به او کمک می کنم به چیزی که می خواهد دست یابد. پس وقتی افراد به من می گویند که عضلات چهارسو رانی قوی تری دارند و پاهایشان بیش از حد بزرگ است، باید دست نگهدارم و بادقت بیشتری شرایط را ارزیابی کنم زیرا برای بعضی افراد، برنامه مخصوص عضلات سرینی مناسب ترین گزینه نیست. برای مثال اگر مراجعه کننده ای در ناحیه پاها چربی اضافه داشته باشد، پس اسکوات و دیگر تمرینات پایین تنه مقصر نیستند. در واقع، اگر فقط چند پوند از چربی بدن خود بکاهند و عضلات خود را حفظ کنند، ممکن است از ظاهر جدید پاهای خود راضی باشند. در این سناریو، نیازی نیست افراد از تمرینات پایین تنه اجتناب کنند، بلکه باید کالری دریافتی خود را کاهش داده و به طور مداوم تمرینات کل بدن انجام دهند. با صراحت بیشتری بگویم، اگر چربی اضافه دارید، فرض را بر این نگیرید که عضلات چهارسو رانی شما قوی تر است یا اینکه پاهای شما فراتر از حد رشد یافتهاند. بدانید که چربی ن هتنها در اطراف عضلات، بلکه داخل عضلات نی ز ذخیره میشود؛ اگر تمایل دارید پاهای عضلانی تر و عضلات سرینی بزرگ تری داشته باشید، لازم است تمریناتی را انجام دهید که به بدن شما فرم دلخواهتان را می بخشند، و به همان میزان مهم است که به استراتژی های تغذیه و سبک زندگی سالم پایبند باشید.