کتاب ماجراهای عوضی (۲)

Wrong adventures
کد کتاب : 122710
شابک : ‫‭978-6225219151
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 47
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب ماجراهای عوضی (۲) اثر فاطمه مشهدی رستم

شادی ضرورتی جدی برای کودکان و نوجوانان است. بعد از من و مادربزرگ و اینترنت نوبت به «ماجراهای عوضی» رسید. ماجراهایی که همه در قالب طنز واقعی و سرشار از انرژی هستند. انرژی و شادابی که بدون استثنا ساعت‌ها در خاطر مخاطب نوجوان و حتی بزرگسال ماندگار خواهد شد.
فاطمه مشهدی رستم نیازی به معرفی ندارد، فقط اکتفا به آن میکنیم که یادآور شویم وی از کودکی کارش را با گویندگی و بازیگری و اجرا شروع و سپس با سابقه ای طولانی در امر نگارش داستان، مسیر مطلوبی را ادامه داد. وی دانش آموخته ی رشته ی روانشناسی و نویسنده ای است که به دلیل سالها کار و فعالیت رو در رو در مدارس و اماکن نگهداری کودکان و نوجوانان توانسته به شناخت مناسبی از خواست و عقاید آنان در عرصه ادبیات دست یابد. به همین دلیل کلیه کتابهایش دارای امتیازات خاص و چشمگیر قابل توجه در عرصه های بین المللی و داخل کشور شده است.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب ماجراهای عوضی (۲)

فاطمه مشهدی رستم
فاطمه مشهدی رستم، نویسنده کودک و نوجوان، سال 1346 در تهران متولد شد. وی به طور جدي از سال 1364 وارد حوزه‌ نويسندگي براي كودكان و نوجوانان شد. ازجمله نخستين كتاب‌هايش می‌توان «ترانه‌هاي شاد براي كودكان»، «آبجي نيم‌وجبي من»، «رنگين كماني از كفش» و «تاپ تاپ تاپ» را نام برد. از دیگر آثار مشهدی رستم می‌توان به «روزه‌ كله گنجشكي»، «شب مثل بهشت»، «باغبان و فرشته‌ آه»، «من...