کتاب از پنجره های بی پرنده

Collected poems
کد کتاب : 12283
شابک : 9786009088638
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب از پنجره های بی پرنده اثر علیرضا بدیع

علیرضا بدیع (زادهٔ ۱۳۶۴ خورشیدی در نیشابور) ترانه‌سرا، شاعر و مجری ایرانی است که شاعری را از دانش‌آموزی (سال ۱۳۷۶) آغاز کرد. او حضوری فعال در جشنواره‌ها داشته که مهمترین آن‌ها رتبه دوم جشنواره بین‌المللی شعر فجر بوده‌است. وی با خوانندگانی چون سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، محمد معتمدی و قاسم افشار همکاری مشترک داشته‌است. بدیع پس از سرودن ماه و ماهی که اولین اثر مشترکش با حجت اشرف‌زاده بود، به شهرت رسید.

همچنین از برخی ترانه‌های علیرضا بدیع در تیتراژ پایانی مجموعه‌های تلویزیونی نظیر سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار استفاده شده است.
از دیگر آثار وی می‌توان به «خش خش… صدای خزان است» با اجرای حجت اشرف‌زاده، «دلبر داشتی» با اجرای مهدی یغمایی و «راه رهایی (وطن)» با صدای حسام‌الدین سراج اشاره کرد.

این کتاب تعدادی از اشعار این شاعر را در خود گنجانده است.

کتاب از پنجره های بی پرنده

علیرضا بدیع
شاعر، ترانه‌سرای نیشابوری و مجری صدا و سیما است. او سرودن را از سال ۱۳۷۶ و بعدها به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد.او جایگاه نخست جشنواره‌های ملی کوثر هفتمین کنگره سراسری شعر و داستان جوان کشور (بندرعباس)، هفتمین کنگره سراسری شعر جوان حوزه هنری (مینودر)، طریق جاوید، صبح دیدار ونخستین کنگره سراسری شعر ولایی و سرو بلورین سومین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر را کسب کرده‌است. وی یکی از سه شاعر برگزیدهٔ جایزهٔ شعر لندن در سال ۲۰۱۳ است.