کتاب مادربزرگ منتظر است

Grandma is waiting
کد کتاب : 123048
شابک : 978-9640234556
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مادربزرگ منتظر است اثر یوسف یزدیان وشاره

این اثر با دغدغه فرار «مهرآور» نوجوان ۱۴ ساله (شخصیت اصلی داستان) از زندان قجری آغاز می‌شود. مهرآور پس از فرار، برای دور شدن از خطر دستگیری، به قصد دیدار مادربزرگ، راهی ولایت «پایاب» روستای آباء و اجدادی خودش می‌شود. در طی راه و در خود مقصد با چندین مشکل کوچک و بزرگ مواجه می‌شود. برای حل آن‌ها از پای نمی‌نشیند و در طول داستان جوهره‌ی شخصیت پویا و سازنده خودش را برای فائق آمدن بر آن گونه مسائل نشان می‌دهد؛ اما سرانجام شیرینی برای نوجوان قصه رقم می‌خورد مهرآور در پایان داستان به روستای مادربزرگش می‌رسد؛ روستایی که با کم آبی و خشکی قنات روبه‌رو شده و از خشکسالی رنج می‌برد. او با نذر وقفی که در نظر می‌گیرد سهی از درآمد مزرعه را برای آبادی قنات خشکیده مزرعه مادربزرگش بکار می‌گیرد و نتیجه پشتکارش را به بهترین وجه می‌بیند.

کتاب مادربزرگ منتظر است

یوسف یزدیان وشاره
یوسف یزدیان وشاره متولد سال 1339، کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی می باشد. ویمربی امور تربیتی در آموزش و پرورش، کارشناس کشاورزی، مدیر آموزش و ترویج کشاورزی، بازنشسته جهاد کشاورزی، کارشناس رسمی دادگستری در رشته کشاورزی (در حال حاضر) بوده است.
قسمت هایی از کتاب مادربزرگ منتظر است (لذت متن)
همان جا سرجایم ایستادم. پی سوزم را بالا گرفتم و به جلو خیره شدم. چند لحظه بعد، دو شمع وارونه روشن را می دیدم که در پیش رویم می درخشیدند. ناخودآگاه سیخ تنور را محکم در دست فشردم. ضربان قلبم شدت گرفته بود که تصمیم گرفتم برگردم. با هر قدمی که به عقب بر می داشتم، چشم های درخشان هم به سویم می آمدند. وقتی می ایستادم، می ایستادند. وقتی هم دوباره به راه می افتادم، دنبالم می کردند.