کتاب تبلیغات فرهنگی از تئوری تا عمل

Cultural Advertising
کد کتاب : 123244
شابک : 978-9645580948
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1391
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تبلیغات فرهنگی از تئوری تا عمل اثر وحید حائری

تبلغات فرهنگی در 7 فصل و زیرعنوان‌های مربوط تنظیم و تدوین شده است. اصول و مبانی تبلیغات، اصول تبلغات فرهنگی، فرآیند تبلیغات فرهنگی، تحقیقات درباره مخاطب، نگاهی دقیق‌تر به راهکارها و روش‌ها، رفتارها و عادت‌ها، مبادله و ابزار تغییر رفتارها، ارزیابی تبلیغات فرهنگی و اثربخشی تبلیغات فرهنگی بر تغییر رفتار مخاطبان به ترتیب عنوان‌های اصلی این کتاب هستند.

بنابر نوشته کتاب، تغییرات فرهنگی زمانی تحقق خواهند یافت که طرز تفکر افراد تغییر داده شوند، ساختارهایی بیرونی جامعه بهبود یابند یا اقداماتی انجام شود که آثار یک سوء رفتار را به حداقل برسانند.

بر این اساس، نویسندگان کتاب در مقدمه آورده‌اند تبلیغات ارسال پیام جانبدارانه به مخاطب است که خود نوعی اطلاع‌رسانی تعریف می‌شود. درباره چرایی تدوین کتاب نوشته‌اند منابع این حوزه بسیار اندک هستند و به دلیل تفاوت‌های فرهنگی میان مبدأ و مقصد ترجمه‌های کتاب بخش عمده‌ای از کارکرد اثر را از بین می‌برد.جلد نخست به مبانی نظری این حوزه پرداخته است و جلد دوم نیز به راه‌کارهای عملیاتی اجرای تبلغات فرهنگی، طرح‌ریزی و اجرای کمپین تبلیغات فرهنگی و ... خواهد پرداخت.

نویسندگان مدیران بخش دولتی نهادهای عمومی کارکنان و مدیران غیردولتی و خصوصی، مدیران بازاربی، و دانشجویان روابط‌عمومی، ارتباطات علوم اجتماعی سیاسی و روزنامه‌نگاری و ... را به عنوان مخاطبان اصلی این کتاب بر شمرده‌اند.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب تبلیغات فرهنگی از تئوری تا عمل

دسته بندی های کتاب تبلیغات فرهنگی از تئوری تا عمل