کتاب تاریخ فلسفه ی راتلج - جلد سوم

Routledge History of Philosophy
فلسفه ی سده های میانه
کد کتاب : 12337
مترجم :
شابک : 978-6002291912
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 843
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1936
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

فلسفه قرون وسطی
Medieval Philosophy
تاریخ فلسفه ی غرب 3
کد کتاب : 21265
مترجم :
شابک : 978-9642441204
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 649
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه قرون وسطی اثر جان مارنبون

این مقدمه ی جدید بر فلسفه ی قرون وسطی جایگزین نسخه های پرفروش قبلی مارنبون یعنی فلسفه قرون وسطای اولیه (1983) و فلسفه بعدی قرون وسطایی (1987) می شود تا یک مطالعه ی معتبر و جامع از این دوره را به خوانندگان ارائه دهد. کتاب فلسفه ی قرون وسطی یک شرح شفاف و جذاب از تاریخ فلسفه در قرون وسطی ، بحث در مورد نویسندگان و ایده های اصلی این دوره ، زمینه های اجتماعی و فکری ، و مفاهیم مهم مورد استفاده در فلسفه ی قرون وسطی است.
فلسفه قرون وسطی یک شرح تاریخمند از این دوره به خوانندگان خود ارائه می دهد که:
- به بررسی هر چهار سنت اصلی فلسفه را که از میراث یونانی مربوط به اواخر دوران باستان سرچشمه می گیرد ، می پردازد: فلسفه ی مسیحی یونان ، فلسفه ی لاتین ، فلسفه ی عرب و فلسفه یهود.
- مجموعه ای از بخشها با عنوان "مطالعه" را برای توجه دقیق به بحث ها و بخش هایی میانی را که کوتاه تر هستند ارائه می دهد که به سوالات گسترده تری از زمینه های فکری پاسخ داده و اشاره دارد.
- تحلیل فلسفی را با پیشینه ی تاریخی ترکیب می کند.
- شامل راهنمای مفصل مفیدی برای مطالعه بیشتر و کتابشناسی گسترده است.
همه ی دانشجویان فلسفه قرون وسطی ، تاریخ قرون وسطی ، الهیات یا دین این کتاب را لازم خواهند داشت.
در بخشی از کتاب آمده است:
"بوئتیوس چهره ای است که جای دادن او در تاریخ فلسفه مشکل است. اگر وی را فقط به خودی خود درنظر گیریم، آشکارا متعلق به اواخر دوران باستان است. او که به سال 480 و در زمانی به دنیا آمده که استروگوت ها تحت پادشاهی تئودریک حکومت ایتالیا را در دست دارند، در یکی از برجسته ترین خاندان های اشرافی روم به فرزندی پذیرفته و از اموزشی برخوردار می شود و..."

کتاب فلسفه قرون وسطی

جان مارنبون
جان الکساندر مارنبون (متولد 26 اوت 1955) یک فیلسوف انگلیسی و عضو کالج ترینیتی، کمبریج است. حوزه اصلی تخصص او فلسفه قرون وسطایی است.وی لیسانس، کارشناسی ارشد، دکترا و DLitt را از دانشگاه کمبریج به دست آورد. از سال 1978 عضو هیئت علمی کالج ترینیتی و از سال 2005 عضو پژوهشگر ارشد در آنجا بود. در سال 2010 او به استاد افتخاری فلسفه قرون وسطایی در کمبریج تبدیل شد و یک سخنرانی افتتاحی با عنوان "فلسفه قرون وسطایی کی بود؟" وی همچنین در دانشگاه پاریس-سوربن تدریس کرده است، همکار میهمان در مرکز مطالعات قرون...
دسته بندی های کتاب فلسفه قرون وسطی
نکوداشت های کتاب فلسفه قرون وسطی
Not only does the book guide the reader through the diverse issues of medieval philosophy, but provides sagacious instruction and illuminating commentary on the central topics of its chosen period of study.
این کتاب نه تنها خواننده را از طریق مباحث متنوع فلسفه قرون وسطایی راهنمایی می کند ، بلکه دستورالعمل های مفید و توضیحات روشنی را درباره موضوعات اصلی دوره ی مورد مطالعه ی خود ارائه می دهد.
Martin Stone

Marenbon has managed to write about an enormous array of topics in a lucid and accessible way.
مارنبون موفق شده است در مورد مجموعه ای عظیم از موضوعات به روشی شفاف و قابل دسترسی بنویسد.
Peter King

قسمت هایی از کتاب فلسفه قرون وسطی (لذت متن)
بوئتیوس چهره ای است که جای دادن او در تاریخ فلسفه مشکل است. اگر وی را فقط به خودی خود درنظر گیریم، آشکارا متعلق به اواخر دوران باستان است. او که به سال 480 و در زمانی به دنیا آمده که استروگوت ها تحت پادشاهی تئودریک حکومت ایتالیا را در دست دارند، در یکی از برجسته ترین خاندان های اشرافی روم به فرزندی پذیرفته و از اموزشی برخوردار می شود و...